لینک های دسترسی

Breaking News

مبارزه جهانی با امراض ناشی از ویروس ها


تعدادمریضان مبتلا به انفلونزا افزایش یافته و محققین چگونگی ویروس و تاثیرات آن را بالای حجرات بدن انسان تحت مطالعه قرار داده اند.

جان لیوس از فاکولته طبی هیوستن درپوهنتون تکزاس با استفاده از یک مایکرسکوب الکترونیکی قوی چگونگی باکتریا ایکولای و یک ویروس کمکی به نام تی 7 را ازمایش کرد.

لیو میگوید که دانشمندان تا اکنون صرف حدس میزنند این ویروس چگونه مواد جنیتکی خود را داخل حجرات تزریق میکند، به خاطریکه این روند در یک لحظه اتفاق می افتد.
به گفته وی:

قبل از تزریق آن، مجرای ورودی و خروجی وجود ندارند . بعد از تزریق آن در واقع مجرای ارتباطی را تخریب می کند و شما هرگز شانس شناسایی انرا ندارید.

اما لیو دریک مطالعه مشترک با دیگرانستیتیوت هابا استفاده از مایکروسکوپ الکترونی توانست محوطۀ منجمد مملو از باکتریا و ویروس را تحت آزمایش قرار دهد.


این تکنالوژی پیشرفته برای مطالعه یک ویروس مشخص استفاده گردید. اما آنچه تحقیق کنندگان دریافتند می تواند در مطالعات سایر ویروس ها در آینده استفاده شودویروس های که باعث ایجاد امراض گوناگونی مانند انفلونزا و یا هم ایدز می شود.

لن مولیی استاد بیولوژی از هیوستن درپوهنتون تکزاس جهت این مطالعه نمونه این ویروس را مورد مطالعه قرار داد.

اگر ما راه مواد جینیتیکی را که در مراحل مختلف ممکن داخل حجره شود مسدودسازیم - در پیدایش و کشف دوا های ضد ویروسی ما را بیشتر کمک میکند
این فلم کمپیوتری برای رشد علم ساینس توسط انجمن امریکایی برنامه ریزی شد که چگونگی وضعیت در حققیت حرکت ویروس را در حجره نشان میدهد.

مبارزه جهانی با امراض ناشی از ویروس ها
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:22 0:00
XS
SM
MD
LG