لینک های دسترسی

Breaking News

یو اس اید: دستاورد ده ساله زنان افغان حفظ خواهد شد


وزارت امور زنان افغانستان بر پروژه های که در این وزارت برای آگاهی دهی و ارتقای ظرفیت زنان از جانب اداره انکشافی ایالات متحده و سفارت امریکا تمویل میشود به گونه جدی نظارت خواهد کرد.

حسن بانو غضنفر وزیر امور زنان در نشستی که امروز به مناسبت افتتاح پروژه تقویت ساختاری و توامند سازی زنان در کابل برگذار شده بود بیان داشت که این پروژه به ارزش ۱۴ ملیون دالر از سوی سفارت و اداره انکشافی ایالات متحده امریکا برای تقویت ریاست های ولایتی و داد خواهی پالیسی های حمایت از زنان درسه سال عملی میگردد.

غضنفر این گونه برنامه ها را در بلند بردن ظرفیت و آگاهی زنان در کشور موثر دانست و گفت که این پروژه ها بیشتر در ولایات و اطراف کابل عملی خواهد شد.

رییس اداره انکشافی ایالات متحده امریکا که در نشست امروز روی این موضوع در کابل شرکت کرده بود اضافه کرد که این اداره مردم افغانستان را در راه رسیدن به اهداف از این نوع کمک میکند.

پروژه تقویت ساختار برنامه های توانمند سازی زنان از سوی ایشیا فوندیشن عملی خواهد شد که به گفته رئیس اداره انکشافی ایالات متحده امریکا در کابل، تظمینی برای حفظ دستاورد های ده سال گذشته زنان را در ان کشور فراهم خواهد اورد.
XS
SM
MD
LG