لینک های دسترسی

Breaking News

مخالفین مسلح یک نامزد شورای ولایتی سر پل را کشت


ارشیف
ارشیف
مخالفین مسلح دولت حسین نظری نامزد شورای ولایتی سر پل را با هشت تن از همراهانش که دو روز پیش در مریوطات این ولایت ربوده بوده اند کشتند.

این نامزدشورای ولایتی همراه با ۹ تن دیگربه تاریخ ۱۰ حمل زمانیکه از ولسوالی سوزمه قلعه سرپل بعد از کمپاین در آن ولسوالی به طرف مرکز سرپل روان بودند، درمسیر راه توسط مخالفین مسلح دولت ربوده شدند.

سمونوال سخی داد حیدری آمرامنیت قوماندانی امنیه سرپل به صدای امریکا گفت که طالبان شب گذشته این نامزد شورای ولایتی را با 8تن از همراهان شان کشتند ویک تن آنها زخمی میباشد واجساد آنها را در یک قریه ودرداخل یک دره درنزدیک مرکزسرپل انداخته بودند.

وی گفت که اجساد چهارتن این افراد به شمول یک زخمی به شفاخانه انتقال داده شده است.

آقای حیدری گفت که اجساد ۵ تن دیگر هم توسط نیروهای امنیتی انتقال داده میشود.

وی گفت قرار بود که شماری از متنفذین قوم برای رهایی این افراد امروز به نزد مخالفین مسلح بروند اما مخالفین مسلح قبل از رسیدن بزرگان قوم این نامزد شورای ولایتی را با همراهانش کشتند.

مسوولین امنیتی سرپل دو روز پیش گفته بودند که این نامزد شورای ولایتی بدون اینکه نهاد های امنیتی را در جریان بگذارد به ولسوالی سوزمه قلعه برای کمپاین رفته بود که حین برگشت در مسیر راه از سوی مخالفین مسلح اختطاف شدند.

حسین نظری یگانه نامزد شورا های ولایتی است که در جریان مبارزات انتخاباتی ودر آخرین روز مبارزات انتخاباتی از سوی مخالفین مسلح دولت کشته شد.

قرار است که به ساعت ۱۲ امشب روند مبارزات انتخاباتی نامزدان ریاست جمهوری وشورا های ولایتی خاتمه یابد.
XS
SM
MD
LG