لینک های دسترسی

Breaking News

عبدرب الرسول سیاف به زودی از عبدالله حمایت مینماید


ارشیف
ارشیف
اعضای تیم انتخاباتی عبدرب الرسول سیاف میگویند که آقای سیاف در دور دوم انتخابات از نامزدی عبدالله عبدالله حمایت مینماید.

داود کلکانی عضو تیم انتخاباتی آقای سیاف به صدای امریکا گفت که آقای سیاف از نامزدی عبدالله عبدالله حمایت مینماید.

وی افزود که ممکن فردا استاد سیاف در نشست مشترک با عبدالله عبدالله حمایت اش را از این تیم انتخاباتی اعلام نماید.

محمد محقق معاون دوم عبدالله عبدالله نیز امروز در گردهمایی در دایکندی گفت که بعضی از تیم های بزرگ که در دور اول انتخابات ریاست جمهوری ۷ درصد آرا را داشت، قصد دارد که با این تیم بپیوندد.

درحالیکه آقای محقق از این تیم نام نبرد اما به اساس آرای نامزدان دیده میشود که آقای عبدرب الرسول سیاف در دور اول انتخابات ۷ درصد آرا را بدست آورده بود و در میان هشت نامزد در ردیف چهارم قرار داشت.

از گفته های آقای محقق چنین برمیاید که آقای سیاف از تیم شان حمایت خود را اعلام مینماید.


امادر اعلامیه که ازطرف عبدالرب رسول سیاف پخش گردیده، راجع به حمایت از کدام کاندید مشحص چیزی گفته نه شده است.

در این اعلامیه به نقل از آقای سیاف آمده است "من پس از مجالس متعدد با دو تیم انتخاباتی و بعد از مشوره های زیاد با طرفدارانم به تیم خود صلاحیت و مشوره میدهم که با تیمی یکجا شوند که در نشیب و فراز زندگی، غم و شادی با مردم یکجا بوده اند.


آقای سیاف طی این اعلامیه از مردم نیز خواسته است تا با رفتن شان به پای صندوقهای رای یک بار دیگر شهامت و غیرت ملت شانرا به نمایش بگذارند و با رای شان پلانهای شوم دشمنان کشور را خنثی نمایند.

در اعلامیه از نامزدان ریاست جمهوری نیز خواسته شده است تا در جریان مبارزات انتخاباتی شان از استعمال کلمات و جملاتی که لطمه به شخصیت افراد و یا صدمه به وحدت ملی افغانستان میرساند خود داری نمایند و از کمیسیونهای انتخاباتی خواهان جلوگیری از هرگونه تقلب در دور دوم انتخابات شده است.
XS
SM
MD
LG