لینک های دسترسی

Breaking News

تکرار پیروزی افغانستان در یک بازی ۲۰ اووره کرکت


تیم ملی کرکت افغانستان در یک رقابت دیدنی بازی ۲۰ اووره کرکت توانست تیم ملی کرکت زمبابوی را با تفاوت پنج دوش شکست دهد.

بازیکنان افغانستان پس از برنده شده قرعه نخست به بیتنگ پرداختند. محمد شهزاد محمدی با بازی تیز توانست تیم افغانستان را یک آغاز بسیار خوب نصیب کند. برای افغانستان، محمد شهزاد محمدی ۳۳، عثمان غنی ۴۴، گلبدین نائب ۳۷، محمد نبی عیسی خیل ۲۶، کریم صادق ۱۶، راشد خان ۱۴، اصغر ستانکزی هشت و نجیب الله ځداران و میرویس اشرف هر کدام یک دوش انجام دادند.

افغانستان در ۲۰ اوور داده شده با از دست دادن هفت بازیکن ۱۸۷ دوش انجام داد و برای تیم زمبابوی ۱۸۸ هدف تعیین کرد.

در بخش بالنگ، دولت ځدران دو بازیکن تیم زمبابوی را در سه اوور اول از میدان حذف کرد و سرعت بازی زمبابوی را کُند ساخت.

زمبابوی با وجود آنکه در پنج اوور دو بازیکن خود را از دست داده بود اما شمار دوشی را که بازیکنان زمبابوی انجام داده بود قناعت بخش محسوب میشد.

بازیکنان زمبابوی در اوور پنجم در حالی ۱۵ دوش انجام دادند که کریم صادق بالنگ میکرد و یک اوور گران برای تیم افغانستان تمام شد. اما در اوور هفتم، چهارمین بازیکن تیم زمبابوی در بال گلبدین نائب از میدان حذف شد.

هملتن مسکتزا که بهترین بازیکن تیم زمبابوی است در اوور ۱۲ در بال محمد نبی عیسی خیل و سکندر رضا در اوور ۱۷ در بال امیر حمزه از میدان خارج شدند.

با وجود آنکه دولت ځدران اوور آخری را با یک "Wide" و یک "No Ball" یعنی دو دوش اضافی به نفع بازیکنان زمبابوی آغاز کرد اما توانست ایتلن چیگامبورا را از میدان حذف کند. بازی زمانی رنگ دیگری به خود گرفت که دولت ځدران با یک "No Ball" دیگر فرصت دیگری به زمبابوی را فراهم کرد.

زمبابوی در یک بال به شش دوش دیگر نیاز داشت اما دولت ځدران توانست در آخرین بال هفتمین بازیکن تیم مقابل از میدان حذف کند و افغانستان را به پیروزی برساند.

رقابت دومی و آخرین بازی ۲۰ اوور میان این دو تیم به تاریخ دهم ماه جاری به روز یک شنبه برگزار میگردد.

XS
SM
MD
LG