لینک های دسترسی

Breaking News

تاخت و تاز لفظی ترمپ بر رقیب دموکراتش کلنتن


دانالد ترمپ کاندید جمهوریخواه انتخابات ،ضمن اینکه گفت حمایت بزرگی را حاصل خواهد کرد در برابر حضار هیلری کلنتن را سگ غالمغالی خطاب کرد.

مبارزات انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده روی نخستین کاکس یا جرگه های انتخاباتی حزبی در ایالت آیووا که به تاریخ اول فبروری برگزار خواهد شد ، متمرکز بود. کاندیدان با استفاده از تعطیلات روز گرامیداشت مارتین لوتر کینگ به راهپیمایی ها و گردهم آیی های انتخاباتی پرداختند.

درمیان کاندیدان انتخابات ، هیلری کلنتن کاندید دموکرات متعاقب مناظره انتخاباتی روز یکشنبه در کارولینای جنوبی در آیووا، به مبارزات انتخاباتی ادامه داد.

هیلری کلنتن بر توانمندی خود در کار با کانگرس تاکید نموده گفت:.ین کار مشکل است،اما شما باید زمینه های مشترک را با افرادی که با شما روی بسیاری از مسائل اختلاف نظر دارند،پیدا کنید و این چیزی است که کلنتن میگویدتوان انجام آن را دارد.

دانالد ترمپ کاندید انتخابات ریاست جمهوری از حزب جمهوری خواه در جریان کمپاین و توقف خود در کانکورد ، نیوهامشایر درمیان جمعی از طرفدارانش به شوخی و طنز بر هیلری کلینتن ، رقیب دموکرات خویش پرداخت و از موفقیت های که در انتظار آنست سخن گفت: شگفت انگیز است که دفعتا همگی میگویند که ترمپ ، هیلری را در نظر سنجی ها مغلوب میسازد و بروی سبقت خواهد جست.

اما آقای ترمپ ضمن اینکه گفت حمایت بزرگی را حاصل خواهد کرد در گردهمایی نیوهامشایر در برابر حضار هیلری کلنتن را سگ غالمغالی خطاب کرد.

برخی از نمایندگان مجلس بریتانیا نیز به روز دوشنبه هشدار از ممنوعیت دانالد ترمپ از ورود به بریتانیا داده و حتی اورا احمق و رفتار او را ساده لوحانه نامیدند. پال فلین ، قانونگذار حزب کارگر بریتانیا قبلا بحثی را درمورد ممنوعیت کاندید ریاست جمهوری امریکا پس از بیاناتش درمورد ممانعت از مسلمانان برای ورود به ایالات متحده آغاز کرد. اخیراً بیش از پنجصد هزار نفر ازدرخواست انترنتی درممنوعیت ورود وی حمایت و آنرا امضا کرده اند.

برنی ساندرز کاندیددیگر دموکرات درین انتخابات طی مبارزات انتخاباتی آیووا و نیو هامشایر در موقف بهترقرارگرفته است.

سناتور تد کروز، رقیب اصلی دانالد ترمپ در آیووا جای که درآن مسیحیان شاخۀ پروتستانت عده کثیری از رأی دهندگان او را تشکیل میدهند ، سبقت یافته است.

اما بن کارسن با اشاره به نگرانی های طرفدارانش گفت که به آنها گوش نکنید و اضافه نمود که وی نمایندگی از یک مسیر بسیار متفاوت میکند.

XS
SM
MD
LG