لینک های دسترسی

Breaking News

برگزاری مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری در ایالت کلیدی آیوا


پس از ماه ها مبارزات انتخاباتی و مناظرات میان کاندیدان ریاست جمهوری در ایالات متحدۀ امریکا، قرار است فردا در ایالت آیوا، نخستین جرگه های انتخاباتی احزاب برگزار گردد. در این انتخابات مقدماتی، رقابت میان کاندیدان جمهوریخواه بیشتر شدت گرفته و جلب توجه میکند.

مبارزات انتخاباتی جمهوریخواهان بسیار جدی است که در آن دانلد ترمپ ملیاردر، تد کروز سناتور ایالت تکزاس و مارکو روبیو سناتور ایالت فلوریدا سه کاندیدی است که در صدر قرار دارند. اما کاندیدان دیگر جمهوریخواه هنوز هم جدا مبارزه می کنند.

سیاست بازی های وابسته به انتخابات ریاست جمهوری، معمولاً در ایالت آیوا رنگ یک جشنواره را دارد.

اما تد کروز از حزب جمهوریخواه، به کمپاین جدی پرداخته و مهلت کمی دارد" حالا وقت شما است، این فرصت برای زنان و مردان آیوا است تا تصمیم بگیرند."

آقای کروز امیدوار است که از دانلد ترمپ رقیب پیشتازش سبقت جوید. با نزدیک شدن معیاد کاکس ها یا جرگه های انتخاباتی احزاب، او به تبلیغات اش شدت بخشیده است" ما قبلاً نیز با چنین آزمون ها روبرو شده ایم، ما قبلا هم به قهقرا رفته ایم ولی مردم امریکا متحد شده اند و دوباره کشور را نجات داده اند. اگر ما متحد باشیم می توانیم که ایالات متحده امریکا را که آخرین و بهترین امید برای بشریت است، به حال سابق بازگردانیم."

در همین حال جب بش کاندید ریاست چمهوری در کرول واقع در غرب آیوا به هوادارانش صحبت نموده گفت" فکر میکنم که نخست باید سوابق ثابت شدۀ دست آورد ها ، و تجربه کافی را داشته باشی و با خوشبینی، امیدواری و با آغوش باز مبارزه کنی. تنها با عکس العمل نشان دادن ماهیچگاه منحیث محافظه کاران برنده نخواهیم شد.

در همین حال هیلری کلنتن کاندید ریاست جمهوری حزب دموکرات همراه با بل کلنتن شوهرش در شهر سیدر رپ آیوا به تبلیغات انتخاباتی خود ادامه داد.

خانم کلنتن علیه جمهوریخواهان سابق در قصر سفید انتقاد نمود که به گفته وی اقتصاد کشور را متضرر ساختند "چی اتفاق افتاد ؟ یک رئیس جمهور دیگر جمهوریخواه آمد و ما به عقب برگشتیم. من در سنا کار می کردم، علیه آن پالیسی ها صحبت کردم و رای دادم که شامل کاهش پرداخت مالیه بر ثروتمندان ، خارج شدن از مسیر مبارزه با فساد، و نادیده گرفتن بازار های اقتصادی و قرضه ها برای منازل بود. "

کاندیدان ریاست جمهوری برای آخرین تلاش های شان قبل از برگزاری جرگه های انتخاباتی احزاب شان به روز دوشنبه در آیوا فعالیت دارند.

XS
SM
MD
LG