لینک های دسترسی

Breaking News

سندرز: هیلری کلنتن قابلیت ریاست جمهوری ایالات متحده را دارد


محفل روز اول کنوانسیون ملی دموکرات ها با بیانیه برنی سندرز به پایان رسید. دراین محفل که تا ساعت یازده و نیم شب دوام کرد شخصیت های برو بر اهمیت اتحاد و همبستګی تاکید نمودند.

آقای برنی سندرز بر قابلیت و توانایی هیلری کلنتن تاکید ورزید و از همه خواست تا از هیلری کلنتن حمایت کنند. آقای سندرز گفت این انتخابات گفت" این انتخابات در مورد برنی سندرز، هیلری کلنتن، و یا دانلد ترمئ نیست بلکه در مورد مردم امریکا و نسل آینده ما است و باید باشد."

آقای سندرز افزود که هم اکنون چهل و هفت ملیون نفوس امریکا در فقر زندگی می کنند.

قبل از سخنرانی آقای سندرز، میشل اوباما بانوی اول امریکا روی استیژ آمد که مورد استقبال شدید قرار گرفت.

خانم اوباما از فعالیت ها و قابلیت های هیلری کلنتن تعریف و توصیف به عمل آورد و گفت که وی کاندید شایسته برای ریاست جمهوری آینده ایالات متحده است.

میشل اوبام در اشاره به جملات و جملات زشت ناپسند و توهین آمیز دانلد ترمپ گفت " هر قدری که دیگران خود را در سطح پایان قرار می دهند، ما به عظمت خود می افزایم تا سرمشق خوبی برای نسا آینده خود باشیم."

الیزابت وارن سناتور ایالت مسه چوستس از شخصیت های برجسته دیگر بود که حمایت جدی خود را از هیلری کلنتن اعلان کرد.

  • 16x9 Image

    نجیبه خلیل

    نجیبه خلیل از سال 2004 تا کنون منحیث گوینده و خبرنگار صدای امریکا اجرای وظیفه میکند. خلیل، لیسانس خود را در رشته ژورنالیزم و سپس فوق لیسانس خود را در رشته رادیو و تلویزیون از یونیورستی ویلیم پترسن در ایالت نیوجرسی بدست اورد. وی همچنان یک دیپلوم در رشته کمپیوتر پروگرامنگ را نیز از کالج برگن کمیونتی ایالت نیوجرسی اخذ نموده است.

XS
SM
MD
LG