لینک های دسترسی

Breaking News

انکشاف آله که خرزدن راکاهش میدهد


یک شرکت نو تاسیس تکنالوژی در بیت المقدس آلۀ را انکشاف داده است که در کاهش صدای خرخر حین خواب کمک می کند
یک شرکت نو تاسیس تکنالوژی در بیت المقدس آلۀ را انکشاف داده است که در کاهش صدای خرخر حین خواب کمک می کند

این آله که روی بینی گذاشته میشود با استفاده از تکنالوژی حذف صدا، خرزدن را کاهش میدهد.

بعضی اوقات به مشکل می توان راحت به خواب رفت. به ویژه وقتی نفر پهلو، شما را به خواب نگذارد.

اما یک شرکت نوپای تکنالوژی در بیت المقدس به نام کوایت لایف تکنالوژیز، با استفاده از تکنالوژی طول موج کوتاه یک آلۀ را انکشاف داده است که به گفته آنها، می تواند مردم را در پیدا کردن آرامش و خواب راحت کمک کند.

ولادمیر هاکستاین، مسئول بخش تخنیک میگوید."آله سایلنت پارتنر، یک آلۀ کوچک پوشیدنی است، و می تواند طوری تنظیم گردد که از صدای اذیت کنندۀ خرخر جلوگیری کند."

در این آله یک مایکروفون جابجا گردیده تا صدای خرخر را با تکنالوژی حذف صدا هدف قرار دهد، مشابه با گوشی های که مانع رسیدن صدای ماشین طیاره به گوش می شود.

انکشاف آله که خرزدن راکاهش میدهد
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:45 0:00

هاکستاین مي افزاید "مایکروفون جابجا شده در آلۀ ما صدای خرخر این مرد را ثبت کرده، سیگنال های ضد آنرا تولید می کند، تا این صدای اذیت کننده را فرونشاند."

این نظریه را در فزیک به نام انتی فاز می شناسند، و در آن دو موج صدا یک دیگر را در یک نقطه می یابند و یکدیگر را حذف می کنند.

نیتنل ایل، رئیس شرکت کوایت لایف میگوید "اندازۀ حد أوسط خرخر در حدود ۷۰ دیسایبل( واحد سنجش شدت صوت) ، آله ما می تواند آنرا از مسافت ۲۰ سانتی متر به ۱۵ دیسایبل کاهش دهد. این اندازه کاهش چشمگیر است و صدای خرخر را به طور قابل ملاحظۀ تقلیل می دهد."

XS
SM
MD
LG