لینک های دسترسی

Breaking News

والی ویرجینیا: هیلری مشی شبیه اوباما برای افغانستان دارد


والی ویرجینیا میگوید مسلمانان امریکایی جزء جامعه امریکا استند
والی ویرجینیا میگوید مسلمانان امریکایی جزء جامعه امریکا استند

تیرینس مکالیف، والی ایالت ویرجینیا از حزب دموکرات میگوید اگر هیلری کلنتن برنده انتخابات امسال شود، وی سیاست های رئیس جمهور اوباما را در قبال أفغانستان دنبال خواهد کرد و مشی وی تغییر نخواهد کرد.

والی ایالت ویرجینیا در در دفتر اعضای حزب دموکرات در منطقه فیرفکس با تعدادی از خبرنگاران محلی و بین المللی ملاقات نمود و درمورد موضوعات مطرح در انتخابات ریاست جمهوری که بتاریخ ۸ نوامبر برگزار میشود صحبت نمود.

اقای مکالیف گفت ایالات متحده با حکومت افغانستان برای اوردن ثبات به ان کشور متحد است. وی در ارتباط به سفر اخیرش به افغانستان گفت ایالات متحده خواهان ثبات در منطقه است و درهمکاری نزدیک با حکومت افغانستان میخواهد دربرابر دهشت افگنی و هرکشوری که در دهشت افگنی دخیل باشد، مبارزه کند.

والی ویرجینیا همچنان گفت در صورت برنده شدن هیلری کلنتن ما شاهد ادامه مشی خارجی رئیس جمهور اوباما بعد از انتخابات خواهیم بود. ایالات متحده خواهان یک أفغانستان قوی با اقتصاد قوی است که برای منطقه و امریکا مهم محسوب میشود.

والی ویرجینیا: اگر هیلری انتخاب شود با حکومت افغانستان برای صلح و ثبات آن کشور کار میکند
please wait

No media source currently available

0:00 0:00:39 0:00

والی ویرجینیا در مورد مبارزات انتخاباتی درایالات متحده از نظریات ترمپ دبارۀ مسلمانان امریکایی عذرخواهی کرد و گفت مسلمانان جز جامعه امریکا هستند و رأی آنها درین انتخابات مهم است. آقای مکالیف گفت نظریات نظریات ترمپ درمورد مسلمانان زشت و تفرقه انگیز است و نمایندگی از امریکا نمی کند. وی از مسلمانان امریکایی که ازین نظریات آزار واذیت شده اند خواست تا رای بدهند. ایالت ویرجینیا تحمل تبیعض و برخورد نادرست با مسلمانان امریکایی را ندارد.

ایالت ویرجینیا یکی از ایالت های مهم و کلیدی در انتخابات ریاست جمهوری به حساب میرود. تیرینس مکالیف، عضو حزب دموکرات، هفتاد و دومین والی ایالت ویرجینیا است که از سال ۲۰۱۴ بدینسو به سمت والی ایالت ویرجینیا با جمعیت مختلط مسلمانان و امریکایی ها کار میکند.

XS
SM
MD
LG