لینک های دسترسی

Breaking News

خانه جدید اوباما در حومه شهر واشنگتن دی سی


اوباما خانه ای بزرگ را به قیمت ۲۲ هزار دالر ماهانه الی ختم ۲۰۱۸ کرایه گرفته است
اوباما خانه ای بزرگ را به قیمت ۲۲ هزار دالر ماهانه الی ختم ۲۰۱۸ کرایه گرفته است

قصر سفید خانه و دفتر کار رئیس جمهوری ایالات متحده است – فقط تا زمانی که رئیس جمهور است. با انتقال قدرت، یک رئیس جمهور قصر سفید را به جانشین اش خالی می کند. حالا هم باراک اوباما و خانواده اش بزودی در خانه ای که در منطقه ای از واشنگتن کرایه گرفته اند، کوچ میکنند.

با ختم دوره کاری ریاست جمهوری و بعد از انتقال قدرت به رئیس جمهور جدید دنالد ترمپ، خانواده اوباما در خانه ای به بزرگی ۸۲۰۰ مترمربع که درمنطقه ای کلورامای واشنگتن دی سی به کرایه گرفته اند، کوچ میکنند.

این هفته کارگران ده ها صندوق با هنر های زیبا را به خانه اوباما منتقل میکردند. ​باراک و میشل اوباما تصمیم گرفته اند که الا تکمیل مکتب لیسه دختر جوانترش تا سال ۲۰۱۸ در شهر واشنگتن زندگی کنند. گفته میشود که اوباما این خانه را ماهانه به ۲۲ هزار دالر کرایه گرفته است.

خانۀ جدید خانوادۀ اوباما
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:32 0:00

خانه جدید ریئس جمهور اوباما نه اطاق و نه تشناب دارد که در سال ۱۹۲۸ ساخته شده است. یکی از صفحات فروش خانه در واشنگتن نوشته است که سالها قبل به ۵۰ هزار دالر این خانه بفروش رسیده است. اکنون قیمت خانه پنج اعشاریه سه میلیون دالر ارزش دارد و مالک آن جو لوکهارت، سخنگوی پیشین قصر سفید است.

جالب اینجاست که انتظار می رود چند شماره دورتر از خانه أوباما، ایوانکا ترمپ، دختر رئیس منتخب دونالد ترمپ، با خانواده اش منتقل شود.

پس از انتقال قدرت به دونالد ترمپ به روز جمعه، آقای اوباما با خانواده اش برای دو هفته به ایالت کالیفورنیا سفر میکند اما قصر سفید میزبان دونالد ترمپ خواهد شد. باراک اوباما تا حال نگفته است که در آینده مصروف چی کارهای خواهد شد.

XS
SM
MD
LG