لینک های دسترسی

Breaking News

با ویژگی‌های آیفون ۱۵ آشنا شوید


Apple Event
Apple Event

شرکت اپل، روز سه‌شنبه، ۱۲ سپتمبر (۲۱ سنبله) از نسل جدید آیفون‌های خود که دارای پراسسرهای سریع‌تر، کمره‌های بهتر و سیم‌های جدید چارج است، رونمایی کرد.

در مراسم معرفی آیفون ۱۵ و ساعت‌های جدید اپل که در دفتر مرکزی اپل در کوپرتینوی کالیفورنیا برگزار شد، چهار مودل آیفون ۱۵ شامل، مودل معیاری آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرومکس توام با سیستم جدید چارج یو اس بی سی، معرفی شدند.

در حالیکه گوشی هوشمند جدید آیفون ۱۵ نسبت به مودل قبل تغییر عمده‌ای نداشته است و شرکت اپل همچنان از طراحی قبلی برای مودل جدید استفاده کرده است. به طور کلی آیفون ۱۵ از نظر مشخصات فنی و ویژگی‌ها، تکرار نسل پیش است و تنها برخی از ویژگی‌های این گوشی مانند پراسسر و کمره تغییر کرده‌اند.

قیمت آیفون ۱۵ با در نظر داشت حافظه آن، از ۸۰۰ دالر و آیفون ۱۵ پلس از ۹۰۰ دالر آغاز می‌شود. همچنان قیمت آیفون ۱۵ پرو با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی از ۱۰۰۰ دالر و آیفون ۱۵ پرو مکس با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، از ۱۲۰۰ دالر آغاز می شود.

تمام مودل های جدید از ۲۲ سپتمبر در فروشگاه‌ها در دسترس خواهند بود و پیش‌سفارش‌ها از این جمعه (۱۵ سپتمبر) آغاز می‌شود.

در عین وقت، یکی از بزرگترین تغییراتی که اپل روز سه شنبه اعلام کرد، روش جدیدی برای چارج مدل‌های آیفون ۱۵ و نسل های بعدی ایفون است.

اپل تاکنون در گوشی‌های آیفون از چارجر مختص به خود برای چارج آیفون استفاده می‌کرد، اما حالا تصمیم گرفته با پیروی از قوانین اتحادیه اروپا، از لین USB-C برای چارج گوشی‌های جدید خود استفاده کند.

گفتنی است که مجموع جدید از آیفون ۱۵ در رنگ‌های مختلف از جمله سفید، سیاه، سبز و زرد به بازار عرضه خواهد شد.

گروه

XS
SM
MD
LG