لینک های دسترسی

Breaking News

دست داشتن عناصر سرحدي در بمگذاري هاي بمبي


پاکستان اتهامات صدراعظم هند را رد نموده که گفته است، بمگذاراني که در قبال انفجارات مرگبار خط آهن در بمبي بودند، از طرف عناصري در آنطرف سرحد، کمک ميشوند.

(تسنيم اسلم) سخنگوي وزارت خارجهُ پاکستان اين اتهامات را بي اساس خوانده گفت اسلام آباد آنرا قبلال رد نموده است. من موهن سنگه امروز جمعه در جريان بازديد از بمبي اين اتهامات را بر عناصر سرحدي وارد نمود.

قرار است صدراعظم هند از نجات يافتگاني که در شفاخانه هاي محل تحت تداوي قرار دارند، ديدن نمايد. وي همچنان با مقامات رسمي که حملات روز سه شنبه در بمبي را مورد تحقيق قرار داده اند، ملاقات خواهد نمود.

در يک انکشاف ديگر، مقامات رسمي در نيپال مي گويند، دو پاکستاني را تحت تحقيق قرار داده اند که ممکن است در بمگذاري خط آهن دست داشته باشند.

مقامات مي گويند اين دو پاکستاني به روز سه شنبه در يک هوتل در کتمندو دستگير شدند. آنها به اتهام ارتباط به کشف مواد منفجرهٌ قوي در سال ۲۰۰۱ در کتمندو بازداشت شدند.

يک محکمهُ نيپالي به پوليس پنج روز وقت داده است تا اين دو پاکستاني را در مورد بمگذاري بمبي مورد تحقيق قرار دهد که باعث کشته شدن دوصد نفر و زخمي شدن هفتصد نفر ديگر گرديد.

XS
SM
MD
LG