لینک های دسترسی

Breaking News

حملات انتحاری بر عمارات حکومتی در خوست


مامورین افغانستان میگویند امروز پنجشنبه بمگذاران انتحاری، دو پولیس را در یک حمله بر عمارات حکومتی در ولایت خوست کشتند.

مامورین گفتند حمله کننده اول، در حالیکه البسه پولیس را بر تن کرد بود، داخل عمارت استخبارات در شهر خوست شده و حمله کننده دوم، مرکز مبارزه با مواد مخدر را در پهلوی این عمارت، مورد حمله قرار داد.

از جانب دیگر، یاپ دی هوپ اسخفر، منشی عمومی ناتو، بروز چهارشنبه گفت، جهت جلوگیری از بن بست در جنگ علیه افزایش تندروان در افغانستان، به عساکر بیشتری ضرورت است.

در یک خبر دیگر، دیپوی اکمالات قوماندانی عمومی لوژستیک وزارت دفاع افغانستان در کابل، به مصرف مجموعی هشت اعشاریه هشت ملیون دالر، از سوی ایالات متحده امریکا اعمار شده و به مقامات وزارت دفاع ملی افغانستان، امروز پنجشنبه، تحویل داده شد.

این پروژه به همکاری دفتر انجنیری ایالات متحده امریکا، حوزه انجنیری افغانستان، به سیستم عصری به استاندرد جهانی ساخته شده است که کار ساختمانی آن توسط شرکت ساختمانی تکنالوجست به مدت یک سال و شش ماه، تکمیل و به بهره برداری سپرده شد.

مقامات وزارت دفاع افغانستان در افتتاح این پروژه گفتند، ایالات متحده امریکا اردوی ملی افغان را در بخش های تعلیم و تربیه نظامی تجهیز و تقویت اردوی ملی، کمک نموده است که این پروژه نیز شامل این کمک میگردد.

XS
SM
MD
LG