لینک های دسترسی

Breaking News

مسوولین قندهار: عملیات 'همکاری' به کامیابی پیش میرود


مسوولین قندهار: عملیات 'همکاری' به کامیابی پیش میرود
مسوولین قندهار: عملیات 'همکاری' به کامیابی پیش میرود
<!-- IMAGE -->

در ولایت قندهار و شهر قندهار برای امنیت هرچه بیشتر اخیرا به اشتر اک نیروهای ناتو و نیروهای افغان عملیات موسوم به همکاری آغاز گرد یده، که به قول مسوولین امنیتی تلاش های پلان امنیتی همکاری به کامیابی پیش می رود.

عصرروز شنبه در مقام ولایت قندهار به ریاست والی ولایت قندهار یک مجلس امنیتی به اشتراک افسران بلند رتبه ناتو و مسوولین ارگان های امنیتی افغان برگذار گردیده بود و روند عملیات همکاری که ده روز قبل آغاز گردیده بود بررسی گردید.

داکتر توریالی ویسا والی ولایت قندهار در یک نشست خبری مشترک در مورد عملیات مشترک گفت:

"در جریان ده روز گذشته که عملیات همکاری اغاز گردیده ، نیروهای امنیتی ما دست آورد های خوبی دارند و عملیات همکاری برای تامین امنیت مفید ثابت گردیده است".

والی ولایت قندهار خواهان همکاری مردم نیز گردید.

از مردم تقاضای ما این است که مردم با ما در تماس شوند ،پیشنهادات ،نظریات و تقاضا های خویش را با ما شریک نمایند .که به کمک مردم ما بتوانیم در امنیت و کار های انکشافی تغیر بارز بیاوریم .

جنرال شیر محمد ځاځی قوماندان قول اردو ۲۰۵ اتل میگوید پلان امنیتی همکاری تاحدی زیادی در شهر قندهار جلو حملات و تهدیدات مخالفین را گرفته است.

"نگرانی های که چند روز قبل شهریان شهر قندهار با آن مواجه بودند ، فکر می کنم که تاحدی زیادی حل گردیده است".

جنرال کارتر قوماندان نیروهای آیساف در جنوب افغانستان از پلان امنیتی موسوم به همکاری حمایت نمود و در ضمن گفت: تمام کمپنی های خصوصی امنیتی راجستر خواهد شد، و هدف این تلاش ها تامین امنیت و زمینه سازی برای زنده گی آرام برای مردم می باشد .

در ولایت قندهار تلاش های امنیتی در حالی است که روز گذشته طالبان مخالف دولت اعلان عملیات جدید موسوم به الفتح را نمودند، و از طرف دیگر نیروهای افغان و ایتلاف در ولایت قندهار برای عملیات نظامی وسیع نیز آماده گی می گیرند.

XS
SM
MD
LG