لینک های دسترسی

Breaking News

قوای نظامی پاکستان عملياتی را در نزديک سرحد افغانستان آغاز کرده تا دهشت افگنان مظنون و مخفيگاهای طالبان را از بين ببرد  - 2004-02-24


قوای نظامی پاکستان عملياتی را در مناطق منزوی ودور افتاده قبايلی در ندزيک سرحد به افغانستان را آغاز کرده تا دهشت افگنان مظنون و مخفيگاهای طالبان را از بين ببرد که فکر ميشود در آن منطقه پنهان شده اند.

شيخ رشيد وزير اطلاعات پاکستان امروز سه شنبه در اسلام آباد اين خبر را اعلام داشت وی گفت قوای آن کشور عملياتی را عله دهشت افگنان مظنون خارجی در منطقه وانه وزيرستان جنوبی آغاز کرده اما از دادن جزئيات انکار کرد. باشندگان محلی ميگويند يک تعداد هليکوپتر ها برفراز آن محل درساعات اول صيح پرواز نمود.

مامورين پاکستان روز يکشنبه گفته بودند که بعداز هفته ها فشار بالای رهبران قبايلی جهت ختم پناه دادن برای دهشت افگنان القاعده و جنگجويان طالبان ،مقامات برای يک حمله بزرگ نظامی در منطقه آمادگی ميگيرند. مامورين امريکايی از مدت های بدين سو گمان داشتند که اسامه بن لادن رهبر القاعده در آن منطقه نميه خود مختار قبايلی در نزديک کوهستانات پيچيده سرحدی پنهان شده که سرحد بين افغانستان وپاکستان را تشکيل ميدهد. قوای پاکستنای تهاجم مشابهی را در ماه اکتوبر گذشته براه انداخته بود. مقامات ميگويند عساکر هشت مظنون القاعده را بضرب گلوله کشته وچندين تن ديگر را در آن عمليات دستگير کردند.

XS
SM
MD
LG