لینک های دسترسی

Breaking News

تیم ملی فوتبال افغانستان بوتان را 8-1 شکست داد


همایون کارگر مربی تیم ملی فوتبال افغانستان
همایون کارگر مربی تیم ملی فوتبال افغانستان

مسابقات فوتبال جام کنفدراسیون کشور های جنوب آسیا که به اشتراک، هند، افغانستان، بوتان، مالدیف، سریلانکا، نیپال، بنگلدیش و پاکستان در کشور هند راه اندازی شده است با پیروزی غیر قابل باور افغانستان در برابر بوتان پیگیری شد.

تیم فوتبال افغانستان با تساوی در برابر هند و پیروزی در برابر سریلانکا به یک امتیاز نیاز داشت تا بتواند وارد دور نیمه نهایی بازی های فوتبال جام قهرمانی کنفدراسیون جنوب آسیا شود.

در بازی غیر قابل تصور که میان تیم های فوتبال افغانستان و بوتان راه اندازی شد، تیم افغانستان توانست در دقیقۀ سوم بازی اولین گول پیروزی خود را به ثمر برساند که سریع ترین گول جام تا این دم به حساب میآید.

همایون کارگر مربی تیم ملی فوتبال افغانستان، پیروزی تیمش را نتیجۀ کارکردگی همآهنگ تیمش خواند.

افغانستان توانست تیم فوتبال بوتان را 8 مقابل 1 شکست دهد که خود در تاریخ فوتبال افغانستان یک ریکارد به حساب میآید.

بلال آرزو که در این بازی بازوبند کپتانی را در دست داشت، چهار گول به ثمر رسانید.

آنچه در بازی تیم فوتبال افغانستان بیشتر محسوس بود، همآهنگی در میدان میان بازیکنان بود که به رد و بدل نمودن توپ میان یکدیگر بدون اینکه وقت را ضایع کرده باشند، می پرداختند.

چنانچه دیده شد هر هشت گول به ثمر رسیده توسط تیم ملی فوتبال افغانستان در نتیجۀ بازی تیمی افغانها وارد دروازۀ تیم ملی بوتان شد.

با این حساب تیم ملی فوتبال افغانستان نه تنها توانست وارد دور نیمه نهایی بازی های جام قهرمانی کنفدراسیون جنوب آسیا شود بلکه برای اولین بار در تاریخ فوتبال افغانستان است که در این تورنمنت در دور نیمه نهایی بازی می کند.

در بازی دیگری که میان تیم های هند و سریلانکا راه اندازی شد تیم ملی فوتبال هند توانست با نتیجۀ 3 مقابل 1 سریلانکا را شکست داده و به دور نیمه نهایی راه یابد.

افغانستان بازی نیمه نهایی این جام را به روز جمعه با تیم نیپال به انجام خواهد رسانید در حالیکه هند باید از سد مالدیف بگذرد.

بلال آرزو تا حال توانسته است 5 گول به ثمر برساند که بیشترین گول های زده را در تورنمنت تا اکنون به نام خودش رقم زده است.

عطا محمد یارملی و سنجر احمدی هر یک 2 گول را وارد دروازه های حریف کرده اند.

XS
SM
MD
LG