لینک های دسترسی

Breaking News

قوماندان امنیۀ قندهار باز هم جان سالم بدر برد


قوماندان امنیۀ قندهار باز هم جان سالم بدر برد
قوماندان امنیۀ قندهار باز هم جان سالم بدر برد

خان محمد مجاهد قوماندان امنیه ولایت قندهار بعد از ظهر روز جمعه زمانیکه از دفتر کار، به منزلش بازگشت نموده بود ، لحظۀ بعد منزلش مورد حمله انتحاری موتر بم قرار گرفت.

در این حملۀ انتحاری به قوماندان امنیه ولایت قندهار، اعضای فامیل و محافظینش تلفات وارد نگردیده است.

این حمله انتحاری دو تن زنان راه رو را شدیدا مجروح ساخته و به منازل افراد ملکی نیز خسارات وارد گردیده است.

جنرل خان محمد مجاهد قوماندان امنیه ولایت قندهار بعد از حمله انتحاری به صدای امریکا گفت:

" زمان که من به منزل رسیدم یک لحظه بعد صدای انفجار شنیده شد ، یک تن از انتحارکننده گان موتر مملو از مواد انفجاری خویش را در نزدیک دیوار منزل من منفجر ساخت اما خوشبختانه به اثر انفجار به من و اعضای فامیل و محافظین من آسیبی نرسیده است."

به گفته قوماندان امنیه ولایت قندهار مخالفین دولت فعلا توانایی مقاومت های رویا روی را از دست داده، لذا به انفجارات و حملات انتحاری بر ضد مردم ملکی دست می زنند.

جنرال خان محمد مجاهد قوماندان امنیه ولایت قندهار به ادامه می گوید :

"در شهر قندهار اخیراً نیروهای افغان لانه های مخالفین را که دست به اعمال تخریبی و ترور مامورین دولت می زدند نابود و تعداد زیادی شان، گرفتار و یا از بین برده شده اند که به این اساس آنها فعلا توان مقاومت جبه یی را ندارند."

مسوولیت حمله انتحاری بر منزل قوماندان امنیه ولایت قندهار را تاهنوز کسی بر عهده نگرفته اند.

به اساس یک گزارش دیگر صبح روز جمعه در جنوب شهر کندهار بریک عراده رکشا حامل مردمان ملکی انفجار بم کنار جاده صورت گرفت که به اثر حمله انتحاری چهار تن از افراد ملکی مجروح گردیده اند.

قوماندان امنیه ولایت قندهار می گوید، در بین مجروحین یک زن، دو طفل و رانندۀ رکشا شامل می باشند.

قوماندان امنیه ولایت قندهار می پذیرد که افراد مسلح مخالف دولت صبح روز جمعه در شهر کندهار یک تن از موظفین پولیس را مورد حمله قرار داده اند که در نتیجه پولیس مورد حمله کشته شده است.

XS
SM
MD
LG