لینک های دسترسی

Breaking News

تویتر داکتر عبدالله اعاده شد


تویتر آقای عبدالله را بیشتر از ۴۲ کاربر دنبال می کند
تویتر آقای عبدالله را بیشتر از ۴۲ کاربر دنبال می کند

پایگاه رسمی رئیس اجرایی حکومت افغانستان در تویتر پس از حدود ۲۴ ساعت از کنترول هکران خارج ساخته شد.

اگر چه حکومت افغانستان تا حال خبر بازگیری کنترول این حساب تویتری را رسماً اعلان نکرده اما آثار تغییراتی که پس از رخنهء هکران به آن وارد شده بود، حالا حذف شده است. پس منظر گروه هکران از این حساب برداشته شده، تویتی که سوی هکران نشر شده بود حذف گردیده و عباراتی که در مُعرفی این حساب نگاشته شده بود، حالا دیده نمی شود.

@afgexecutive آدرس حساب داکتر عبدالله است که از سوی شرکت تویتر تایید هم شده است. آین آدرس را بیشتر از ۴۲ هزار کاربر تویتر برای دریافت خبرهای رسمی ریاست اجرائیه و بیانات داکتر عبدالله عبدالله دنبال می کند.

هکرانی که خود را "گروه هکران ارواح" می نامند برای حدود ۲۴ ساعت کنترول این حساب را مختل ساخته بودند. این گروه دلیل این کار را بیان نکرده است اما در متنی که از تویتر هک شدهء آقای عبدالله نشر گردیده است هشتگ جنبش روشنایی به اشتراک گذاشته شده بود.

نمای فعلی تویتر آقای عبدالله
نمای فعلی تویتر آقای عبدالله

در یگانهء تویتی که پس از دست یافتن هکران به تویتر آقای عبدالله به اشتراک گذاشته شده بود به زبان انگلیسی نوشته شده بود که "من آزادی خطرناک را بر غلامی صلح آمیز ترجیح می دهم".

هواداران جنبش موسوم به روشنایی در چند روز گذشته به تویتر رو آورده و با استفاده از همین هشتگ،‌ نظریات شانرا به اشتراک گذاشته اند.

XS
SM
MD
LG