لینک های دسترسی

Breaking News

مذاکرات کرزی و کری برای حل بحران انتخابات


ارشیف
ارشیف

ریاست جمهوری افغانستان میگوید که حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان قبل از ظهر امروز با جان کری وزیر خارجه ایالات متحده امریکا در قصر دلکشای ارگ، دیدار کرد.

در اعلامیه که از طرف دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به نشر رسیده امده است که در این دیدار هر دو جانب در مورد مسایل مربوط به انتخابات افغانستان، پیشنهاد سازمان ملل متحد برای حل مشکل انتخابات و دیدگاه های هر دو کاندید ریاست جمهوری، صحبت کردند.

اعلامیه ارگ ریاست جمهوری افغانستان می افزاید که رئیس جمهورکرزی به جان کری وزیر خارجه ایالات متحده امریکا گفته است که هر نوع راه حل برای بیرون رفت از معضل انتخابات که از طریق مراجع قانونی افغانستان و در تفاهم با کاندیدا های ریاست جمهوری صورت گیرد، مورد قبول وی می باشد.

در اعلامیه امده است که رئیس جمهور کرزی نقش سازمان ملل متحد را در این رابطه مورد تایید قرار داده مجدداً تاکید کرد که مراسم تحلیف رئیس جمهور جدید مطابق تقسیم اوقات تعیین شده به تاریخ ۱۱ اسد ۱۳۹۳ برگزار می گردد و برای آن آماده گی های لازم اتخاذ گردیده است.

  • 16x9 Image

    عبدالحی ورشان - کابل

    عبدالحی ورشان از 1993 میلادی به حیث گزارشگر رادیو صدای امریکا بخش افغانستان کار می کند. ورشان از سال 2002 به حیث گزارشگر رادیو صدای امریکا در کابل کار می کند. از کارهای برجسته گزارشگری ورشان تهیه گزارش از نشست های مهم سیاسی و نظامی و نشست های بین المللی مربوط به قضیه افغانستان درکابل است. عبدالحی ورشان فارغ التحصیل ادبیات وعلوم بشری از پوهنتون کابل است.
XS
SM
MD
LG