لینک های دسترسی

Breaking News

با عینک ساخت گوگل چی می توان کرد؟


بیشتر تکنالوژی عینک های گوگل با نوع تیلیفون های پیشرفته پیوند خورده است. اما محققین گوگل خواستند ازطرز غیر پیشبینی شده آنرا استفاده کنند.

کریس دیل, مدیر ارشد بخش روابط، در کارسازی عینک های گوگل میگوید
عینک گوگل کوچکترین نوع کمپیوتر است که در چوکات سبکی درست شده است و بسیار به راحتی بروی چشم قرار میگیرد, و تجسس و شریک ساختن جهان اطراف شما را آسانتر میسازد.

چوکات عینک صفحۀ ویدیوبا کمره دارد که بطور بی سیم ازطریق تیلیفون همراه به انترنت وصل میشود.

با وجودیکه شک و تردیدی که دراستفاده عینک گوگل حس میشود, و اینکه مردم دربرابر آن چی عکس العمل نشان خواهند داد, گوگل تصمیم گرفته است که داوطلبان را برای امتحان این عینک در فهرستی بگنجاند. هدف آن این است که مردم با استفاده از آن با نو اوری آنرا مورد استفاده قرار دهند و باعث شوند تا اپلیکشن های بیشتر برای آن استفاده از عینک گوگل درست شود.

روش استفاده و ساخت عینک گوگل

کریس دیل میگوید یک فرد بطور اوسط تیلیفون ذکی یا سمارت را بیشتر از 150 بار استفاده میکند و عینک گوگل دسترسی به تکنالوژی را سریع تر میسازد بخاطریکه به طرز جواب صدا کارمیکند.

عینک گوگل با انگشت زدن درچوکات آن روشن میشود. وقتی شما بگوید خوب عینک آماده, پرده ویدیو چندین انتخاب را نشان میدهد, و صدا را ازطریق امواج منتقل میکند. کمره متوسط به اندازه 5 میگاپیکس دارد و تصویر گزار مانند صفحه آیفون دارد.

سیت روزن بیلت نویسنده ارشد نهاد خبر رسانی سی نت میگوید جالب است کارهای که به انترنت ارتباط میگیرد بدون استفاده از دست انجام , اما پوشیدن عینک میتواند توجه زیادی راجلب کند.

وی اضافه میکند با وجود آنکه شرکت گوگل کاری جالبی با تکنالوژی نموده است اما در قسمت برقرارساختن روابط اجتماعی, راه درازی پیشرو دارند. و اضافه نمود که قدرت واقعی استفاده ازاین عینک در بین مردم عام امتحان خواهدشد.

شرکت گوگل میگوید این نوع کمپیوتری است که به چشم گذاشته میشود وبه سیستم اندروید گوگل کار میکند. قرار است بزودی به بازار عرضه گردد.

ترجمه و تهیه گزارش تصویری از ژیلا ناصری تلویزیون آشنای صدای امریکا, واشنگتن
عینک ساخت گوگل
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:35 0:00
XS
SM
MD
LG