لینک های دسترسی

Breaking News

شرکت هوایی امارات پرواز های کابل را آغاز میکند


از چهارم دسمبر شرکت هوایی امارات پرواز خود را به کابل آغاز مینماید. آغاز پرواز های شرکت هوایی امارات به گفته آگاهان امور اقتصادی یکی دیگر از سرمایه گذاری های اقتصادی است که در افغانستان در بخش انتقالات صورت میگیرد.

شرکت هوایی امارات در کنار چندین شرکت دیگر خارجی یکی از بزرگترین شرکت های است که فعالیت های انتقالاتی خود را در افغانستان آغاز میکند. مسوولین میگویند این شرکت خدمات و سرویس دهی به مسافران افغان را به معیار های بین المللی و بالاتر از همه شرکت های موجوده در این کشور خواهد بود .

نورالله سیلاب، مسوول بخش افغانستان در شرکت هوایی امارات میگوید "مشکلات اصلی برای مسافرین افغان هزینه نرخ تکت های شرکت امارات میباشد."

قرار معلومات مسوولین این شرکت، قیمت تکت بین امارات و کابل حدود ۱۶۵ دالرامریکایی است. طیاره مسافر بری امارات که به افغانستان پرواز خواهد نمود دارای ۱۲ سیت فرست کلاس ۴۲ بزنس کلاس و ۲۰۴ سیت اقتصادی یا عادی دارد.

پرسش اینست که آیا وارد شدن چنین شرکت های بزرگ هوایی در مارکیت افغانستان شرکت های داخلی را متاثر نمیسازد. رئیس شرکت هوایی صافی درینمورد اظهار نگرانی نموده و اضافه کرد که آغاز پرواز های شرکت هوایی امارات بر سایر شرکت های هوایی داخلی افغانستان ضرر میرساند.

حامد ظاهر، معین وزارت هوانوردی و ترانسپورت از آغاز پرواز های شرکت هوایی امارات استقبال نموده و اضافه نمود که سهولت های که در اختیار شرکت های هوایی داخلی قرار دارد، به دسترس شرکت هوایی امارات نیز گذاشته میشود.

آغاز پروازهای شرکت هوایی امارات به کابل
please wait

No media source currently available

0:00 0:02:27 0:00
شرکت هوایی امارات همه روزه یک پرواز به کابل خواهد داشت. مسوولین شرکت هوایی امارات میگویند هدف پرواز های روزانه ایجاد سهولت برای مسافرینی افغان و خارجی است که از اروپا و امریکا به افغانستان سفر میکنند، آنها میتوانند از پرواز های مستقیم این شرکت سود ببرند.
شرکت امارات با داشتن ۲۰۳ فروند طیاره در ۱۳۸ شهر دنیا پرواز دارد.
XS
SM
MD
LG