لینک های دسترسی

Breaking News

شهزاد تیم کرکت افغانستان را به پیروزی رساند


محمد شهزاد محمدی در رقابت امروزی لقب "مردم میدان" را کسب کرد
محمد شهزاد محمدی در رقابت امروزی لقب "مردم میدان" را کسب کرد

تیم ملی کرکت افغانستان امروز یک بار دیگر دربرابر تیم زمبابوی به میدان رفت. در رقابت امروزی زمبابوی برندۀ قرعه شد و نخست به بیتنگ پرداخت. تیم زمبابوی با از دست دادن هفت بازیکن در ۵۰ اوور ۲۵۳ دوش انجام داد و برای افغانستان ۲۵۴ هدف تعیین کرد.

از جانب افغانستان دولت ځدران سه وکت و محمد نبی عیسی خیل و روښان بارکزی هر کدام دو وکت حاصل کردند به این معنی که این سه بازیکن در مجموع هفت بازیکن تیم زمبابوی را از میدان حذف کردند.

افغانستان امروز برخلاف هر رقابت دیگر، آغاز بسیار خوبی داشت، از جانب افغانستان نخستین بازیکنی که حذف شد، نورعلی ځدران بود که پس از ۳۱ دوش به بال سکندر رضا، بازیکن پاکستانی زمبابوی از میدان بیرون رفت. محمد نبی نیز پس از ۳۳ دوش از میدان حذف شد.

اما بازی زمانی سیر صعودی گرفت که نوروز منگل با هشت دوش، اصغر ستانکزی کپتان تیم در یک دوش، سمیع الله شینواری در چهار دوش و نجیب الله ځدران با کسب نهُ دوش ازمیدان حذف شدند.

با آنهم شهزاد محمدی بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست ۱۳۱ دوش انجام دهد و افغانستان را در همکاری با میرویس اشرف با ۲۶ دوش به پیروزی برساند.

رکارد های شهزاد در این بازی

محمد شهزاد محمدی در صدر جدول بازیکنان تیم های درجه دو جهان کرکت نیزقرار گرفت که بیشترین ضربات شش نمره ای را انجام داده است.

شهزاد محمدی همچنان در صدر جدول بازیکنان افغان قرار گرفت که بیشترین دوش را برای تیم افغانستان تا اکنون انجام داده است.

شهزاد تا اخیر رقابت در میدان باقی ماند و ۱۳۱ دوش انجام داد.

در سلسلۀ پنج رقابت یک روزه با تیم زمبابوی افغانستان با نتیجۀ ۲-۰ از تیم حریف سبقت گرفته است.

XS
SM
MD
LG