لینک های دسترسی

Breaking News

تیم ملی کرکت افغانستان به بنگله‌دیش رسید


سه بازیکن جدید در ترکیب این تیم شامل است
سه بازیکن جدید در ترکیب این تیم شامل است

بازیکنان تیم ملی کرکت افغانستان برای انجام سه رقابت یک روزۀ جهانی رهسپار بنگله‌دیش شدند.

کرکت بورد افغانستان فهرست بازیکنان را اعلان کرد که در میان آنان شماری از چهره‌های جدید چون کریم جنت، احسان جنت و نوین الحق شامل اند.

احسان جنت که با دست راست بیتینگ می‌کند، کپتان تیم ۱۹ سال کرکت افغانستان بود. کریم جنت نیز بیتمن است و نوین الحق بالر است.

نخستین رقابت این سلسله روز یک شنبه، دومین بازی به روز چهار شنبه هفتۀ آینده و سومین رقابت آنهم به روز شنبه اول اکتوبر برگزار می شود.

افغانستان و بنگله‌دیش تا کنون دو رقابت یک روزۀ جهانی را انجام داده اند که در یکی افغانستان و در دیگری بنگله دیش پیروز شده است.

تیم ملی کرکت افغانستان پیش از این با زمبابوی، عضو دیگر دایمی شورای جهانی کرکت، در دو سلسلۀ رقابت‌های یک روزه به مصاف رفته بود که از هر دو پیروز به در آمد.

بازیکنان افغان به هدف آماده‌گی برای مسابقه در بنگله‌دیش از دو هفته به اینسو در هند سرگرم تمرینان بودند.

اصغر ستانکزی، محمد شهزاد محمدی و رحمت شاه که اکنون در ترکیب تیم اعزامی به بنگله‌دیش شامل اند، به خاطر شرکت در مناسک حج، در تمرینات در هند شرکت نداشتند.

کرکت بورد افغانستان از اصغر ستانکزی، شهزاد محمدی، نوروز منگل، شبیر نوری، رحمت شاه، نجیب زدران، محمد نبی عیسی خیل، حشمت الله شهیدی، سمیع الله شینواری، کریم جنت، میرویس اشرف، راشد ارمان، حمزه هوتک، نوین الحق، فرید ملک و دولت زدران به صفت اعضای اصلی تیم اعزامی به بنگله دیش یاد کرده است.

افسر زازی، احسان جنت و آفتاب علم به عنوان اعضای احتیاطی تیم معرفی شده اند.

XS
SM
MD
LG