لینک های دسترسی

Breaking News

اعلام بازیکنان تیم ملی کرکت برای جام جهانی ۲۰۱۵


جام جهانی کرکت ۲۰۱۵ در آسترالیا و نیوزیلند برگزار می شود
جام جهانی کرکت ۲۰۱۵ در آسترالیا و نیوزیلند برگزار می شود

کرکت بورد افغانستان برای رقابتهای جام جهانی کرکت که در فبروری سال ۲۰۱۵ در آسترالیا و نیوزیلند برگزار می گردد لست تیم ملی افغانستان را که در آن ۱۵ عضو اصلی و چهار بازیکن احتیاطی شامل است، اعلام نمود.

محمد نبی عیسی خیل کپتان و نوروز منگل معاون کپتان برای جام جهانی انتخاب شده اند. اصغر ستانکزی، سمیع الله شینواری، افسرخان ځاځی، نجیب الله ځدران، ناصر جمال، میرویس اشرف، گلبدین نایب، حمید حسن، ځدران، آفتاب علم، جاوید احمدی و عثمان غنی نیز در ترکیب تیم اصلی اند.

شفیق الله شفق، شرف الدین اشرف، عزت الله دولتزی و حشمت الله شهیدی به حیث بازیکنان احتیاطی این تیم را همکاری می نمایند.

اعضای کرکت بورد در نشستی امروز به خبرنگاران گفتند که این افراد به اساس آخرین بازی های بازیکنان و استعداد شان انتخاب شده اند.

دولت احمدزی عضو کمیته گزینش کرکت بورد گفت که هر عضو تیم هم از لحاظ تخنیکی و هم از لحاظ مسابقات شان در میدان کرکت ارزیابی شده و بعد این افراد انتخاب شده اند. در این تیم بازیکنان تازه هم شامل اند.

دو سال قبل افغانستان به جام جهانی کرکت راه یافت و برای اولین بار در میان کشور های اسوشیت در میدان های آسترالیا و نیوزیلیند در بازی های۵۰ اور جهانی کرکت بازی خواهند کرد.

مسابقات جام جهانی کریکت در فبروری سال ۲۰۱۵ آغاز میگردد که برعلاوه هشت کشور عضو، تیم های کشور های افغانستان، ایرلیند، سکاتلند و امارات متحده عربی نیز در این جام اشتراک خواهند کرد.

افغانستان اولین مسابقه خود را به روز ۱۸ فبروری با بنگله دیش در میدان ورزشی کانبیرا انجام خواهد داد.قبل از این افغانستان تیم بنگله دیش را در جام آسیایی شکست داده بود.

دومین مسابقه را افغانستان به تاریخ ۲۲ فبروری با سریلانکا دارد و افغانستان قبلاً در جام آسیایی از سوی سریلانکا شکست خورده بود.

به همین ترتیب افغانستان مسابقه سوم را با سکاتلند، چهارم را با آسترالیا ، پنجم را با نیوزلیند و آخرین مسابقه را با انگلستان خواهد داشت.

XS
SM
MD
LG