لینک های دسترسی

Breaking News

١٤٠٠ تن منسوب اردوی ملی از مرکز تعليمات نظامی قندهار فارغ گرديدند


A visitor walks through the "Empty Sky" memorial to New Jersey's victims of the Sept. 11, 2001 terrorist attacks in Jersey City, New Jersey, USA.
A visitor walks through the "Empty Sky" memorial to New Jersey's victims of the Sept. 11, 2001 terrorist attacks in Jersey City, New Jersey, USA.

صد ها تن از منسوبین اردوی ملی در ولایت قندهار پس از سپری کردن یک دوره آموزشی که هفت هفته دوام کرد، اسناد فراغت به دست آوردند. در این دوره آموزشی یک هزار و چهارصد تن از سربازان و افسران در شته های مختلف آموزش دیدند.

جنرال عبدالحميد قوماندان قول اردو٢٠٥ اتل قندهار از افسران و سربازان فارغ شده خواست تا وظایف شان را به طور درستی انجام بدهند و وظیفه دفاع از کشور را به عهده بگیرند

وی به راديو اشنا گفت که ازمرکز تعلمي قندهار در هر دوماه یا هشت هفته یک هزار و پنجصد سرباز آموزش های لازم را می بینند و اسناد فراغت به دست می آورند.

دگروال هارون مومند قوماندان مرکز تعلمات نظامي قندهار گفت که اين چهاردهمين دروره فراغت منسوبين است که از اين مرکز فارغ شده اند.

براي انان به علاوه تعلیمات نظامی، تعلمات اسلامي، وطن دوستی و دروس هم بستگی ملی نیز داده ميشود.

دگروال هارون علاوه نمود که اکنون انها عملآ در جزوتام هاي قول اردوی ٢٠٥ اتل در ولايات قندهار، زابل و ارزگان به اجراى وظايف امنيتی توظیف می شوند.

وی ابراز امیدواری می کند که با توظیف سربازان و افسران تازه نفس وضعیت امنیتی در این ولایات بهبود خواهد یافت.

هزاران تن منصوبين اردوی ملي در ١٤ دوره از مرکز تعلمات نظامي قندهار در حالي فارغ شده اند که در اين اواخر در ولايت قندهار دهها تن مخالفين دولت اسلحه خود را به زمين گذاشته و با دولت يک جا شده اند و امروز نيز يک گروه ١٠ نفری به رهبری ملا شمس الله از مخالفت با دولت دست کشيده و در اين ولايت به دولت پيوست.

XS
SM
MD
LG