لینک های دسترسی

Breaking News

امریکایی های عرب تبار از زندگی خود چه میگویند؟


امریکایی های عرب تبار از زندگی خود چه میگویند؟
امریکایی های عرب تبار از زندگی خود چه میگویند؟

عرب های امریکائی که امور جاری را تعقیب میکنند، بار ها در گرد همائی های اجتماعی و معنوی برای بحث روی موضوعاتی خبری که بر زندگی شان تاثیر گذار است، اشتراک میورزند.

یک گروه در واشنگتن در همین اواخر موضوع را با سفیر اسبق ایالات متحده مقیم یمن، مورد مرور قرار داده اند که برای آنها اهمیت دارد.

آنها تصویب گستردۀ رئیس جمهور اوباما مبنی بر رسیدگی به اعراب و مسلمانان در سراسر جهان را مورد بحث قرار دادند، اما آنها در مورد افزایش ذهنیت های ضد اسلامی در ایالات متحده و در رابطه به رسیدگی به تنش اسرائیل – عرب توسط حکومت براک اوباما، نگران اند.

ستیفن سیش سفیر اسبق ایالات متحده مقیم یمن میگوید "واضحاً ایالات متحده به راه حل دو حکومتی و اینکه اسرائیل و فلسطین در کنار هم در فضای صلح و امنیت زندگی کنند، متعهد میباشد."

این گروه عرب های امریکائی در واشنگتن ملاقات میکنند تا موضوع نقش ایالات متحده در پروسۀ صلح شرق میانه و تهداب روابط اعراب امریکائی را مورد بحث قرار دهند.

به نظر آنها رئیس جمهور اوباما سال اول ریاست جمهوریش را با یک تعهد واضح برای پایان تنش اسرائیل فلسطین و حمایت یک حکومت فلسطینی آغاز نمود.

ولی با وجود این همه مشکلات و نگرانی ها، عرب های امریکائی شامل در بحث امیدوارند که سال آینده روابط بهتری ایالات متحده، عرب ها و مسلمانان را در سراسر جهان با خود به ارمغان بیاورد.

XS
SM
MD
LG