لینک های دسترسی

Breaking News

فیضی: کرزی از زلمی رسول حمایت نمی کند


عکس آرشیف
عکس آرشیف
ایمل فیضی، سخنگوی رئیس جمهور افغانستان انتقادهای برخی از فعالین سیاسی و ستادهای انتخاباتی نامزدان ریاست جمهوری در باره احتمال پشتیبانی رئیس جمهور حامد کرزی از نامزدی زلمی رسول، را شدیداً رد نمود.

هواداران و اعضای ستاد انتخاباتی برخی از نامزدان ریاست جمهوری، ارگ، بویژه شخص رئیس جمهور، را به ظن پشتیبانی از آقای رسول بباد انتقاد گرفته اند. آقای رسول برای سالیان متمادی بحیث وزیر خارجه و مشاور امنیت ملی برای رئیس جمهور کرزی کار نموده بود.

ایمل فیضی می گوید که رئیس جمهور و دیگر اعضای ارشد دولت همانند سایر شهروندان کشور حق دارند که در میان نامزدان انتخاب بکنند اما تاکید ورزید که هیچگونه منابع و صلاحیت های دولتی را نمی توانند به نفع یا زیان نامزدی بکار گیرند.

آقای فیضی گفت، اگر رئیس جمهور از نامزدی حمایت بورزد از یک طرف اینکار پوشیده نخواهند ماند و از جانب دیگر "صدمه جبران ناپذیری" را بر مشروعیت انتخابات وارد خواهد کرد.

نجیب الله احمدیار در پرسش و پاسخی با آقای فیضی به جزئیات این موضوع پرداخته که آنرا از اینجا میتوان شنید:

please wait

No media source currently available

0:00 0:10:39 0:00
لینک دانلود
  • 16x9 Image

    نجیب‌الله احمدیار

    نجیب‌الله احمدیار کار با رسانه‌ها را در سال ۲۰۰۱ میلادی آغاز کرد و از سال ۲۰۰۹ به اینسو در صدای امریکا به صفت ویراستار، نویسنده و مجری برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و دیجیتلی کار می‌کند. 

XS
SM
MD
LG