لینک های دسترسی

Breaking News

حضور عطا برای ثبات در شمال محسوس است – رحیمی


آقای رحیمی می گوید که عطا محمد نور از جایگاه شاخصی برخوردار است
آقای رحیمی می گوید که عطا محمد نور از جایگاه شاخصی برخوردار است

عطا محمد نور سرپرست ولایت بلخ امروز ریاست جمهوری افغانستان را به عدم پابندی به متن توافقنامۀ تشکیل حکومت وحدت ملی متهم کرد و گفت که ادامۀ این وضعیت قابل تحمل نیست.

سرپرست ولایت بلخ به مورد خاصی اشاره نکرد، اما به گفتۀ مجیب الرحمان رحیمی سخنگوی ریاست اجرائیۀ حکومت افغانستان، آقای نور تلویحاً در مورد تشکیل کمیسیون ویژه برای اصلاح نظام انتخاباتی صحبت می کرد.

آقای رحیمی به صدای امریکا گفت که سرپرست ولایت بلخ از جایگاه شاخص در حکومت وحدت ملی برخوردار است، اما به گفتۀ وی تا کنون رئیس جمهور و رئیس اجرائیه در مورد جایگاه وی در حکومت تصمیم نهایی نگرفته اند.

سخنگوی ریاست اجرائیه همچنان با اشاره به رویداد های اخیر در ولایت های شمالی افغانستان گفت که حضور عطا محمد نور برای ثبات در شمال افغانستان محسوس است.

این درحالی است که سازمان دیدبان حقوق بشر آقای نور را به نقض حقوق بشر متهم کرده است، اتهاماتی که همواره از جانب آقای نور رد شده و توطیۀ سیاسی خوانده شده است.

please wait

No media source currently available

0:00 0:10:39 0:00
لینک دانلود

  • 16x9 Image

    نجیب‌الله احمدیار

    نجیب‌الله احمدیار کار با رسانه‌ها را در سال ۲۰۰۱ میلادی آغاز کرد و از سال ۲۰۰۹ به اینسو در صدای امریکا به صفت ویراستار، نویسنده و مجری برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و دیجیتلی کار می‌کند. 

XS
SM
MD
LG