لینک های دسترسی

Breaking News

ریاست اجرائيه: عطانور از ما نمایندگی نمیکند


آقای نور از حدود دو ماه بدینسو سرگرم چانه زنی های سیاسی با ارگ است
آقای نور از حدود دو ماه بدینسو سرگرم چانه زنی های سیاسی با ارگ است

ریاست اجرائيه افغانستان می گوید که خواسته های عطا محمد نور سرپرست ولایت بلخ به سطح رهبری حکومت مطرح نشده و آقای نور از ریاست اجرائيه حکومت وحدت ملی نماینده گی نمی کند.

عطا محمد نور سرپرست ولایت بلخ و رئیس اجرائیه حزب جمعیت اسلامی به تازگی گفته است که به نمایند‌گی از حزبش با ریاست جمهوری افغانستان وارد گفتگو شده است.

آقای نور تأکید کرده است که رئیس جمهور غنی خواسته‌ های او را در مورد چگونگی گسترش نقش حزب جمعیت اسلامی در رهبری، با پیشانی باز قبول کرده است.

مجیب الرحمن رحیمی سخنگوی رئیس اجرائيه امروز به خبرنگاران گفت که سرپرست ولایت بلخ از آدرس ریاست اجرائیه جمعیت اسلامی وارد گفتگو است و هیچ کس نمی تواند که به نماینده گی از آدرس ریاست اجرائیه حکومت وحدت ملی در چنین بحث ها نماینده گی کند.

آقای رحیمی همچنان اضافه کرد که تنها عبدالله عبدالله رئیس اجرائيه از ریاست اجرائيه در تمام مذاکرات رسمی نماینده گی می کند.

ریاست اجرائيه: عطانور از ما نمایندگی نمیکند
please wait

No media source currently available

0:00 0:00:17 0:00

سخنگوی رئیس اجرائيه یکبار دیگر تاکید کرد که ریاست اجرائيه خواستار تغییر نظام است ولی می خواهد که از مجرای قانونی نظام کنونی به یک نظام پارلمانی غیر متمرکز تبدیل گردد.

مجیب الرحمن رحیمی گفت که بردن بحث تغییر نظام به قومگرای و یا وابسته ساختن آن به کشورهای همسایه کار درست نیست و نگرانی در مورد نیز موجه نمی باشد.

XS
SM
MD
LG