لینک های دسترسی

Breaking News

اوباما: رمضان فرصتی برای رشد معنوی و بخشایش است


بارک اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده ضمن اینکه حلول ماه رمضان را به مسلمانان تبریک گفت، این ماه را فرصتی برای تمرکز روی رشد معنوی، بخشایش، صبر و پایداری، شفقت برای افراد بی بضاعت و وحدت خواند.

بارک اوباما با نشر اعلامیه ای گفت امریکا خوشبخت است که جوامع متنوع مسلمان را دارد. او افزود که سابقه برخی از این مسلمانان در امریکا به نخستین روز های تاسیس آن کشور بر می گردد.

آقای اوباما گفت که مسلمانان امریکایی منجمله داکتران، حقوقدانان، هنرمندان، دانشمندان، کارمندان حکومتی و اعضای اردوی آن کشور در روز های ماه رمضان در شهر های مختلف امریکا در کنار هم افطار می کنند.

رئیس جمهور ایالات متحده گفت که همه شهروندان آن کشور اعضای یک خانواده می باشند. بارک اوباما افزود که در قسمت رد صدا های که خواستار ایجاد اختلاف در بین امریکاییان و یا محدود کردن آزادی های دینی و حقوق مدنی می باشند، در کنار مسلمانان امریکا ایستاده است.

بارک اوباما تاکید کرد که او به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده از حقوق مدنی همه امریکایی ها بدون در نظر داشت عقاید و باور های دینی شان دفاع می کند.

رئیس جمهور اوباما همه ساله مسلمانان را برای صرف افطار به قصر سفید دعوت می کند.
رئیس جمهور اوباما همه ساله مسلمانان را برای صرف افطار به قصر سفید دعوت می کند.

آقای اوباما در پیام تبریکی اش به مناسب رسیدن ماه رمضان، به میلیون ها مهاجر و پناهجوی مسلمان اشاره کرد و گفت که بسیاری مسلمانان ممکن نتوانند ماه رمضان و سپس عید را در خانه های خود و در کنار کودکان شان تجلیل کنند.

او گفت که همه باید دست به دست هم داده تا درد و رنج مسلمانان مهاجر کاهش داده شود.

رئیس جمهور ایالات متحده یک بار دیگر گفت که کشورش از آمدن مهاجرین و پناهجویان به شمول مسلمانان استقبال می کند.

بارک اوباما همچنین گفت همانگونه که در سال های قبلی ریاست جمهوری اش از حلول ماه رمضان با دعوت مسلمانان به قصر سفید برای صرف افطار استقبال کرده است، امسال چشم به راه حضور مسلمانان امریکایی در قصر سفید برای تجلیل عید فطر می باشد.

XS
SM
MD
LG