لینک های دسترسی

Breaking News

اوباما: رای ندادن سیاه پوستان توهین به من است


رئیس جمهور اوباما روزشنبه طی بیانیه گفت اگر سیاه پوستان در انتخابات ریاست جمهوری رای ندهند آنرا برای خود توهین تلقی می کند. آقای اوباما رای دهنده گان سیاهپوست را تشویق نمود تا به هیلری کلنتن، نامزد حزب دموکرات رای بدهند.

رئیس جمهور آخرین سخنرانی کلیدی خود را در یک گردهم آیی سیاه پوستان ایراد کرد و بطورسمبولیک مشعل را به کسی سپرد که امیدوار است سال آینده در انتخابات پیروز گردد" شما نظریات رقیب هیلری را درین انتخابات شاید شنیده باشید که میگوید هیچگاهی بدترین وقت برای یک سیاه پوست مثل حال نبوده ، یعنی که وی تمام تعلیمات مدنی را درمورد برده گی و جیم کرو نیاموخته، اما ما موزیمی داریم که میتواند وی از آن دیدن کند و درین مورد بیاموزد."

رئیس جمهور أوباما گفت شاید اسم وی دربرگه های انتخابات نباشد، اما روی مسایلی که برای جامعه سیاهپوستان اهمیت دارد همچو عدالت، مکاتب خوب و ختم دستگیری های گسترده، تاکید نمود " اگر شما به میراث ریاست جمهوری من ارزش قائل استید، باید متوجه شده باشید که همه در خطر است، همه پیشرفتی که ما داشتیم در انتخابات درخطر است. این برایم توهین خواهد بود، توهین به دست آورد هایم خواهد بود اگر این جامعه سیاه پوستان در انتخابات نقش فعال نگیرند. "

هیلری کلنتن به نوبه خود در برابر نظریات تفرقه انداز و خطرناک رقیبش دنالد ترمپ، هشدار داد" ما به توهین نه بلکه به مفکوره ها نیاز داریم. برنامه های واقعی که به امریکایی های سخت کوش در جوامع شان کمک کند که عقب مانده اند ، نه اینکه مورد تبعیض و وحشت قرار بگیرند. ما نمیتوانیم میراث رئیس جمهور أوباما را بدست کسی بسئاریم که چیزی نمی فهمند."

هیلری کلنتن با اظهار نظریات خود خطاب به جامعه امریکایی افریقایی تبار از آنها خواست تا دست آورد های رئیس جمهور أوباما را حفظ کنند.

XS
SM
MD
LG