لینک های دسترسی

Breaking News

کرس گیل ریکارد جدید را در تاریخ کرکت ثبت کرد


Chris Gayle
Chris Gayle
کرس گیل بتسمن ویست اندزی و یکی از ستاره های درخشان بازی های کرکت توانست ریکارد جهانی را به نام خود رقم زند.

این بازی کن که در حال حاضر در رقابت های لیگ برتر هند به نفع تیم "رایل چلنجرز بنگلور" بازی میکند، توانست فقط در ۳۰ توپ ۱۰۰امیتاز یا دوش حاصل کند.
این بازی کن وست اندزی این همین رقابت ریکارد دیگری را نیز قایم کرد. او توانست در بازی ۲۰ اووره در مقابل تیم "پونه واریرز" در ۶۶ توپ ۱۷۵امتیاز کسب کند و تا اخیر از میدان حذف نشود.

او در این بازی فقط در هفت توپ امتیاز حاصل نکرد، در چهار توپ امتیاز یک نمره یی ، در هشت توپ امتیاز چهار نمره یی و در ۱۱توپ امتیاز شش نمره یی حاصل کرد.
در اخیر بیتنگ خویش، کرس توانست ۱۷امتیاز شش نمره یی، ۱۳امتیاز چهار نمره یی را کسب کند و امتیاز مجموعی تیمش را در ۲۰ اوور به ۲۶۳برساند که بلند ترین نمره در بازی های کرکت ۲۰ اووره تلقی میشود.

قبل از این اندریو سیموند بازی کن آسترالیایی در سال ۲۰۰۴میلادی توانسته بود در ۳۴ توپ ۱۰۰ امیتاز حاصل کند و به همین ترتیب شاهد آفریدی در ی رقابت ۵۰ اووره در سال ۱۹۹۶ در ۳۷ توپ ۱۰۰ امتیاز حاصل کرده بود.
اما دارین سامی، یکی از بازیکنان دیگر تیم وست اندیز بازی امروزی کرس گیل را " طوفان بحری با بم اتم" عنوان کرده است.

تماشاگران این رقابت با وجود آنکه از دیدن بازی کرس گیل لذت میبردند، همدردی خویش را با بالران تیم پونه واریرز ابراز داشتند. برخی از کارشناسان کرکت نوعیت بازی کرس گیل را در مقابل بالران تیم مخالفش، "ظالمانه" خوانده اند.

تیم واریرز در ۲۰ اوور داده شده با از دست دادن نه بازیکن فقط ۱۳۳امتیاز کرد. به این معنی که ۱۱بازیکن تیم مقابل نتوانستند فقط امتیازی را کرس به تنهایی کسب کرده بود، به دست آورند.
XS
SM
MD
LG