لینک های دسترسی

Breaking News

تماس کلنتن با جوانان عرب


تماس کلنتن با جوانان عرب
تماس کلنتن با جوانان عرب

هلری کلنتن وزیر خارجه ایالات متحده به روز سه شنبه بیانیۀ را ایراد نمود که یکی از جامع ترین بیانات یک عضو حکومت اوباما در ارتباط به تغیرات اخیر در شرق میانه بود.

وزیر خارجه ایالات متحده در نشست سالیانۀ ایالات متحده با جهان اسلام، که برای اولین بار در واشنگتن برگزار شده است، بیانیۀ را ایراد نمود.

دربین حضار نمایندگان و رهبران تجارتی کشور های اسلامی و دیپلومات های اسبق ایالات متحده حضور داشتند.

خانم کلنتن اظهار داشت آنچه را که وی میخواند، آرام آرام رو به گرمی میرود. وی افزود که "برای اولین بار طی ده ها سال، زمینه حقیقی برای یک تغییر پایدار مهیا شده است. فرصت حقیقی برای مردم تا صدایشان شنیده شود و به اولویت هایشان رسیدگی شود."

هلری کلنتن گفت جوانان عرب به جهانیان نشان دادند که آنان هم با اشتیاق تمام انسان های جهان برای آزادی، جاه و مقام انسانی و فرصت ها، شریک میباشند.

خانم کلنتن بحیث نمونۀ از موانعی که سد راه جوانان در منطقه است از بیکاری، فقر، فساد اداری و عدم حقوق زنان و اقلیت ها تذکر داد.

کلنتن و رئیس جمهور براک اوباما هر دو در هفته های آینده بیانات عمدۀ در مورد شرق میانه ایراد حواهند نمود.

وزیر خارجه ایالات متحده گفت که حکومت اوباما مسیر مشی ایالات متحده را در قبال شرق میانه تغیر داده اند، و بیشتر روی مردم و کمتر روی حکومات تمرکز نموده اند. ولی خانم کلنتن میگوید پاسخ به جنبش های دموکراسی برای هر کشور متفاوت میباشد.

XS
SM
MD
LG