لینک های دسترسی

Breaking News

ولسوال اشکمش ولایت تخار در اثر انفجار یک ماین کشته شد


سخنگوی ولایت تخار به صدای امریکا گفت ولسوال اشکمش، دو پولیس و آمر مخابره این ولسوالی شامل کشته شده های این انفجار هستند.
سخنگوی ولایت تخار به صدای امریکا گفت ولسوال اشکمش، دو پولیس و آمر مخابره این ولسوالی شامل کشته شده های این انفجار هستند.

در نتیجه انفجار یک ماین کارگزاری شده در سرک در ولسوالی اشکمش ولایت تخار به شمول عبدالحمید حقجو ولسوال اشکمش چهار تن کشته شدند.

سنت الله تیمور سخنگوی ولایت تخار به صدای امریکا گفت ولسوال اشکمش، دو پولیس و آمر مخابره این ولسوالی شامل کشته شده های این انفجار هستند.

سخنگوی ولایت تخار گفت این واقعه زمانی رخ داد که ولسوال اشکمش میخواست پس از یک درگیری در اطراف ولسوالی اشکمش از محل درگیری دیدن کند.

مخالفین مسلح شب گذشته به یک پوسته امنیتی ولسوالی اشکمش حمله کردند که تا کنون گزارشی از تلفات این دریگری در دست نیست، ولسوال اشکمش با همراهان اش نیز زمانی کشته شدند که میخواستند از محل درگیری شب گذشته بازدید نموده و گزارشی از تلفات این رویداد را مشخص کنند.

تا کنون کدام گروهی مسوولیت این ماین گذاری را به عهده نگرفته است.

در عین حال در اثر انفجار یک ماین امروز حوالی ساعت هشت صبح در ولایت قندهار دو تن کشته و سه تن دیگر مجروح شدند.

صمیم خپلواک سخنگوی ولایت قندهار به صدای امریکا گفت که یک مرد و یک زن در میان کشته شده های این رویداد شامل اند و گفت هرسه زخمی شده های این انفجار زنان هستند.

اقای خپلواک میگوید این انفجار در ولسوالی خاکریز ولایت قندهار در نتیجه تصادم یک موتر نوع تونس با ماین کارگذاری شده در کنار سرک رخ داده است.

XS
SM
MD
LG