لینک های دسترسی

Breaking News

سعادت: هیچ راز انتخابات گذشته پوشیده نمانده


A man dressed as Santa Claus visits and gives Christmas presents at a family's home on the Christmas Eve in Espoo, Finland.
A man dressed as Santa Claus visits and gives Christmas presents at a family's home on the Christmas Eve in Espoo, Finland.

رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی افغانستان می گوید که هیچ رازی در پیوند با انتخابات پوشیده نمانده است که با برطرف شدنش از این کمیسیون، آن ها را فاش بسازد.

عبدالستار سعادت گفت که مردم از تهدید عبدالله عبدالله مبنی بر جنگ داخلی تا معاملۀ محمد اشرف غنی با قانون اساسی افغانستان آگاهی دارند.

آقای سعادت در یک نشست خبری در کابل با اشاره به سفر جان کری وزیر خارجۀ ایالات متحدۀ برای حل و فصل مناقشۀ انتخابات افغانستان گفت که هیچ راز انتخابات گذشتۀ ریاست جمهوری افغانستان پوشیده نمانده است.

سعادت می گوید که هیچ راز انتخابات پوشیده نمانده است.
please wait

No media source currently available

0:00 0:00:37 0:00

پس از آنکه میان عبدالله عبدالله و محمد اشرف غنی بر سر نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته تنشها بالا گرفت، هردو رهبر به وساطت جان کری وزیر خارجۀ ایالات متحدۀ امریکا به تشکیل حکومت وحدت ملی در افغانستان توافق کردند.

پیشتر از این شماری از رسانه ها در افغانستان گزارش داده بودند که آقای سعادت حکومت را هشدار داده است که در صورت برکناری وی از این سمت، همه رازهای مرتبط به انتخابات گذشته را فاش خواهد کرد.

رئیس کمیسیون شکایات انتخاباتی همچنان به کمیسیون اصلاحات انتخاباتی نیز اشاره کرد و گفت که اصلاحاتی در کار نیست و تنها نام کمیسیونی را کمیسیون اصلاحات انتخاباتی گذاشته اند.

XS
SM
MD
LG