لینک های دسترسی

Breaking News

بنیانگذار فیسبوک به دخترش کتاب همزیستی می خواند


بنیانگذار فیسبوک نگاشته است که از مسلمانان حمایت خواهد کرد.
بنیانگذار فیسبوک نگاشته است که از مسلمانان حمایت خواهد کرد.

بنیانگذار فیسبوک در صفحۀ خود نگاشته است که به دختر چند روزه اش "مکس" در مورد ایجاد روابط صلح آمیز در سرتاسر جهان کتاب می خواند.

مارک زاکربرگ ۳۱ ساله با تاکید بر اهمیت ایجاد جهانی که همگان برای فرزندان شان می خواهند، نگاشته است که در این روزها در این مورد فکر می کند.

بنیانگذار فیسبوک به دنبال نوشتۀ انتقاد آمیز به فراخوان دانالد ترمپ برای بستن درهای ایالات متحدۀ امریکا به روی مسلمانان، بر همزیستی مسالمت آمیز تاکید می کند.

چند ساعت پیش زاکربرگ در پیامی در صفحۀ فیسبوکش خطاب به مسلمانان نوشته بود"می خواهم بدانید درهای اینجا همیشه به رویتان باز است و ما برای حفظ حقوقتان و ایجاد یک فضای صلح آمیز برای شما مبارزه خواهیم کرد."

آقای زاکربرگ در واکنش به گفته های آقای ترمپ و به حمایت از مسلمانان ایالات متحده و جهان گفته است که پس از حملات پاریس هراس مسلمانان را حس می کند که مبادا به خاطر عملی که دیگران آن را مرتکب شده اند، مورد پیگرد قرار گیرند.

زاکربرگ نوشته است "به عنوان یک یهود، پدر و مادرم به من آموختند که باید بر ضد حمله برهمۀ اجتماعات بیایستیم. حتا اگر امروز حمله متوجه ما نباشد، با گذشت زمان حملات بر ضد آزادی یک فرد، همه افراد را آسیب می رساند."

دونالد ترمپ داوطلب نامزدی حزب جمهوریخواه برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۴ در ایالات متحدۀ امریکا، که در نظرسنجی ها پیشتاز است، با طرح درخواست ممنوعیت ورود مسلمانان به ایالات متحده، خود را در مقابل موجی از واکنش و انتقاد های داخلی و بین المللی قرار داده است.

پیشتر نیز مدیرعامل شرکت امازون که یک فروشگاه آنلاین است در واکنش به گفته های ترمپ گفته بود که دونالد ترامپ را با سفینه به فضا بفرستد.

XS
SM
MD
LG