لینک های دسترسی

Breaking News

اجندای سفر غنی به استرالیا چیست؟


رئیس جمهور غنی شام یکشنبه به وقت محل وارد کانبرا شد
رئیس جمهور غنی شام یکشنبه به وقت محل وارد کانبرا شد

محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان به همراهی یک هیات بلند پایه وارد کانبرا مرکز استرالیا شده و از طرف معاون صدراعظم آن کشور و مقام های بلند پایه و سفیر افغانستان در استرالیا استقبال شد.

آقای وحید الله ویسی سفیر افغانستان در کانبرا در صحبتی با رادیو آشنا گفت که در جریان سفر رییس جمهور غنی به استرالیا روی همکاری های دفاعی- امنیتی، توسعه یی- انکشافی و تحصیلات عالی بحث خواهد شد.

آقای ویسی گفت یکی از بخش هایی که افغانستان می تواند از تجارب استرالیا استفادۀ مثمر کند، بخش مالداری است چون استرالیا در سطح جهان بیشترین تجربه را در این زمینه دارا می باشد.

سفیر افغانستان در استرالیا در مورد این که آیا در مورد پناهجویان افغانی که به شکل غیر قانونی وارد قلمرو آن کشور شده اند، گفت وگو هایی در آجندای کاری هیات افغانی گنجانده شده است ، گفت که مسالۀ پناهجویان افغان در این سفر هیات افغانی بحث نمی شود.

please wait

No media source currently available

0:00 0:06:09 0:00

  • 16x9 Image

    حفیظ آصفی - واشنگتن

    حفیظ آصفی پس از فراغت از دیپارتمنت ژورنالیزم فاکولته ادبیات پوهنتون کابل در سال ۱۳۵۸تا کنون در رسانه های مختلف ملی و بین المللی به صفت نویسنده، ژورنالیست و منتقد هنری کار کرده است. آصفی از سال ۲۰۰۹ تا کنون در رادیو و تلویزیون آشنا صدای امریکا سرگرم کار است. 

XS
SM
MD
LG