لینک های دسترسی

Breaking News

غزل سادات: می خواهم همپای مردان میلیونر باشم


سادات می گوید که سنت های ناپسند مانع رشد زنان افغان شده است
سادات می گوید که سنت های ناپسند مانع رشد زنان افغان شده است

غزل سادات هنرمندی که در چند سال گذشته با هنر آواز خوانی علاقه مندان زیادی به خود پیدا کرده به تازگی به تجارت رو آورده است.

خانم سادات که در شهر دوبی امارات متحده عرب مصروف کارهای تجارتی است در زمان حاضر مدیریت میلیون ها دالر سرمایه را به عهده دارد.

این آوازخوان افغان به صدای امریکا گفت که نمی خواهد هنرمندی باشد که از راه آوازخوانی در هوتل ها زندگی خود را به پیش ببرد.

او گفت "می خواهم در کنار مردهای ثروتمند افغانستان قرار داشته باشم".

سرمایه گذار موفق

غزل سادات می گوید که بیش از ده میلیون دالر را در شرکت تولید آب اکسیجن و هوتلی به نام کبانه سرمایه گذاری کرده است. این شرکت ها در امارات متحده عربی موقعیت دارد.

سادات می گوید که موترش ۷۰۰ هزار دالر قیمت دارد
سادات می گوید که موترش ۷۰۰ هزار دالر قیمت دارد

به گفته خانم سادات نخست هوتل کبانه را با سرمایه سه میلیون دالر در منطقه جمیرا در دبی ساخته بود و حالا موفق به باز کردن چهار نمایندگی دیگر در مناطق دیگر دوبی شده است.

سادات می گوید که قصد دارد تا پنج سال آینده ۲۰ نمایندگی دیگر این هوتل را در امارات متحده عربی فعال کند.

با آنکه آزادی های مدنی در افغانستان در بیشتر از یک دههء گذشته تحولات شگرفی دیده، این آوازخوان جوان افغانستان می گوید که هنوز نبود امنیت و برخی از سنت های فرهنگی جلو انکشاف استعدادهای زنان را می گیرد.

سادات گفت "تا زمانی که امنیت تامین نشود و سنت های ناپسند برداشته نشود، زیاد نمی شود به رشد زنان امید وار بود".

غزل سادات، هنرمند و سرمایه گذار افغان
please wait

No media source currently available

0:00 0:03:23 0:00

گزارش ویدیوی صحبت خبرنگار صدای امریکا با خانم غزل سادات

موتر ۷۰۰ هزار دالری

به تازگی غزل سادات آهنگی را در حال رانندگی موتر رولزرویس، که بهای آن ۷۰۰ هزار دالر است، ثبت نموده است. گفته می شود که این موتر در ملکیت خانم سادات است و تنها برای نمبر پلیت "سه شماره ای" آن ۵۰ هزار دالر پرداخته است.

او به صدای امریکا گفت "من همیشه وقتی آهنگی را بسازم آنرا در داخل موتر تمرین می کنم و همیشه در رانندگی بهترین کمپوز را می سازم".

XS
SM
MD
LG