لینک های دسترسی

Breaking News

عسل خانگی برای درمان حساسیت فصلی کمک میکند


عسل خانگی برای درمان حساسیت گل کمک میکند
عسل خانگی برای درمان حساسیت گل کمک میکند

فصل بهار و خزان درامریکا باعث بلند رفتن رقم حساسیت ناشی از گل در ایالات متحده میشود. بازشدن گل ها و شگوفه ها برای افرادی که حساسیت فصلی دارند، اذیت کننده است. به طور سنتی، انواع مختلف درمان های خانگی برای رفع حساسیت گل معمول است.

صرف عسل خانگی، یکی از راه های تداوی حساسیت فصلی به شمار میرود. تحقیقات علمی متعدد نشان می دهد که صرف عسل خام زنبور های که از گل های منطقه تغذیه می شوند، ، میتواند مقاومت بدن را دربرابرحساسیت های ناشی از گل را، افزایش دهد.

ویرجینیا یکی از ایالت های حامی محیط زیست در امریکا به شمار میرود. طی چند سال گذشته، تجارت عسل خانگی بیشتر رونق گرفته است.

جان کلاپریش، مسوول شرکت تولیدات عسل موسوم به سویت صوفیا در ویرجنییا زندگی میکند.

زنبور های عسل در محوطه حویلی وی بدون هیچ مانع رفت و آمد می کنند و سالانه حدود بیش از ۳۵ کیلو عسل خام تولید می کنند. جان کلاپریش با دیدن دوست اش در منطقه آرلنگتن ویرجینیا تصمیم گرفت خانه های زنبور را در حویلی خود داشته باشد.

مالک شرکت عسل "سویت صوفیا" که در رشته بزنس و تجارت در دانشگاه جورج تاوون درس خوانده است، سه بار در صف اردوی امریکا در افغانستان و عراق کار کرده است. با وجود پیشنهاد شغلی در سایر ادارات و شرکت، او تصمیم گرفت مالک کار شخصی خود باشد و روی همین دلیل، به تربیه زنبور عسل رو آورد.

کلاپریش میگوید مشتریان به خاطر درمان حساسیت های فصلی از وی عسل خام می خرند. او می گوید، با صرف یک قاشق چایخوری عسل محلی، میتوان حتی از حساسیت های ناشی از گل، از قبل جلوگیری کرد.

تولیدات عسل درامریکا

در پهلوی عسل خالص، از موم یا وِکس زنبور عسل، می توان سایر مواد را تولید کرد که شامل شربت سرفه، کریم روی، کریم ضد پشه خورد گی، کریم ضد آفتاب، و صابون روشویی را تولید کرد. کلاپریش همۀ این تولیدات از طریق ویب سایت و صفحۀ فیس خود برای مشتریان اش به فروش می رساند.

کلاپریش اسم صابون ها را با در نظر داشت محتوی و بوی خاص هر صابون انتخاب می کند. برای کرسمس او صابون ها را شش ماه قبل طراحی کرده و حال، آمادۀ فروش استند.

به منظور نگهداری و تربیه زنبور عسل به شکل بهتر، کلاپریش در صنف های مخصوص که برای تربیه زنبور عسل در ایالت ویرجینیا تدریس میشود، شرکت کرده است.

کتاب سویت صوفیا درمورد مفاد عسل و تاریخ زنان قدرتمند نگاشته شده است
کتاب سویت صوفیا درمورد مفاد عسل و تاریخ زنان قدرتمند نگاشته شده است

کتاب سویت صوفیا درمورد زنبور ها و زنان قدرتمند تاریخ نوشته شده است

کلاپریش نویسندۀ پنج کتاب تحت عنوان "سفرهای سویت صوفیا" ، می باشد که تا حال سه جلد آن چاپ شده است. درین سلسله کتاب ها، پنج معلومات مهم در رابطه به عسل و زنده گی زنان مشهور تاریخ امریکا معرفی شده اند.

علاوه بر آن، در هر یک از این کتاب ها، یک صفحۀ آن برای طرز پخت یکی از شیرینی ها با استفاده از زنبور عسل تهیه می شود، اختصاص یافته است و کودکان را تشویق می کنند تا در پخت شیرینی، از عسل استفاده کنند.

زنبور های عسل در ایالت ویرجینیا پرورش میآبند
please wait

No media source currently available

0:00 0:00:15 0:00

گزارش تصویری تولیدات زنبور عسل در ویرجینیا را بزودی از تلویزیون آشنا تماشا کنید.

XS
SM
MD
LG