لینک های دسترسی

Breaking News

مهاجران در امریکا متشبثین موفق در تجارت آنلاین استند


سلیکان ولی، در نزدیکی شهر سان فرانسسکوی ایالت کالیفورنیای امریکا مرکز تکنالوژی بسیار پیش رفته ای است که به رشد خویش ادامه می دهد. بیشتر توان این مرکز از متشبثین مهاجر نشأت می گیرد.

در کمپنی تازه تاسیس «کلود اف گودز» یا «ابر اجناس» جشن شادی برپاست چون این کمپنی کوچک اولین ٥٠٠ دالر عاید خود را بدست آورده است.

این وب سایت آنلاین، در برقرار کردن ارتباط باشندگان محل و بازدیدکنندگان آن در کرایه گرفتن اجناس کمک می کند. پنسری ابیوکریما، رئیس کمپنی «ابر اجناس» است.

رئیس این کمپنی آنلاین می گوید "مفکوره از اینجا آغاز شد که هر یک از ما دارای منابع زیادی هستیم، که در خانه ها، گراژها و الماری های ما انباشته شده است، حالا ما چگونه می توانیم ازین منابع به نفع همگان کار بگیریم."

این متشبث سریلانکایی می گوید بازار اجناس کرایی خیلی عظیم است، اما آنها از چیزهای کوچک آغاز کرده اند.

ستیسی تران، یک کارمند دیگر این کمپنی می گوید، تران می گوید "ما در ابتدا از محیط کودکان آغاز می کنیم، و به تدریج توسعه می یابیم، کاری را که آمازون در قسمت کتابها انجام داد و اکنون در آن همه چیز شامل می گردد."

ده عضو تیم، که تا حال معاشی نگرفته اند، این کار و بار را به پیش می برند. آنها در خلال نان شب مجالس کاری خویش را دایر می کنند.

کار و بار متفاوت «لیستیا»

فعالیت این کمپنی با وب سایت «لیستیا» متفاوت است. کار و بار «لیستیا» در بخش تبادله جنس با جنس و اشیا از قبیل اموال قابل جمع آوری، اسباب بازی تا سکه های نادر می باشد.

بنیان گذار شرکت آنلاین «لستیا» دو امریکایی چین الاصل استند. جی چوانگ، رئیس «لستیا» می گوید "ما حالا نه میلیون عضو ثبت شده داریم. تا حال در حدود یکصد میلیون جنس از طریق لستیا تبادله شده است."

درحال حاضر هجده تن در مقر این کمپنی کار می کنند و یک تیم کوچک کارمندان آن در تایوان مستقر شده است تا فرصت ها را در آسیا دریابند. بدست آوردن اشخاص خوب خیلی اهمیت دارد.

جی چوانگ رئیس «لستیا» می گوید "باید در صدد آوردن افرادی باشید که از شما بیشتر می دانند، بدین وسیله شما می توانید چیزی را که می خواهید، اعمار کنید."

این وب سایت ها در امر شراکت با همسان های شان حالا بخشی از بازار درحال رشد را تشکیل می دهد که شامل خدمات تکسی رانی اوبر نیز می گردد. اما نیل گورنفلو تحلیلگر می گوید که ایجاد این نوع کاروبار کار آسانی بوده نمی تواند.

گورنفلو، یکی از شریکان می گوید "برای اینکه یک کاروبار به پای خودش بایستد، کار دشواریست، درحالیکه تعدادی ازین کمپنی ها به زودی رشد کرده اند، برای برخی دیگر وقت لازم دارد تا این مامول بر آورده شود."

از پارکهای صنعتی حومه شهرها تا ساحه شهری سانفرانسسکو اقتصاد تخنیک به سبب مردمان آن درحال رونق است.

پنسری ابیوکریما، رئیس ابراجناس می گوید "ما افرادی داریم که از سراسر جهان این جا می آیند، آنها تخصص متفاوتی دارند، آنها با سلیقه های متفاوتی گرد هم می آیند، و این نسخه خوبی برای یک کمپنی موفق بوده می تواند."

این همه صرفا از یک مفکوره و با عزم راسخ آغاز می یابد.

XS
SM
MD
LG