لینک های دسترسی

Breaking News

طیاره مسافربری عازم هند بعد از گزارش محموله بار مشکوک اجازه پرواز گرفت


طیاره مسافربری عازم هند بعد از گزارش محموله بار مشکوک اجازه پرواز گرفت
طیاره مسافربری عازم هند بعد از گزارش محموله بار مشکوک اجازه پرواز گرفت

یک مامور هوانوردی هند می گوید ادارات امنیتی پس از آن به یک پرواز ِ شرکت مسافربری دلتا که درمومبایی ناوقت پنجشنبه نشست کرد، اجازه پرواز دادند. این طیاره بعد ازدریافت گزارش کارمندان شرکت هوایی از موجودیت یک محموله بار مشکوک درطیاره نشست کرد.

خبرگزاری آسوشیتید پرس، از قول مانیش کالغاتگی، سخنگوی میدان هوایی مومبایی نقل کرده که وی گفته است تیم خنثی سازی بم و مامورین امنیتی میدان هوایی طیاره را تلاشی کردند اما چیز غیرقابل اعتراضی در میان محموله بار یافت نکردند.

کالغاتگی گفت حالت اضطرار کامل بعد از عزیمت پرواز شماره 70 دلتا از امستردام اعلان شد. درحالی که طیاره درحال پرواز بود کارمندان شرکت هوایی درزمین پیلوت را از موجودیت یک شی احتمالی مشکوک درمیان محموله های بار طیاره اطلاع دادند. طیاره مذکور پس ازنشست بلافاصله به یک بندر دوردست برای تلاشی انتقال یافت.

کالغاتگی گفت تمامی 244 مسافر طیاره به طور مصئون تخلیه شدند و پروازها در میدان هوایی چتراپاتی شیواجی مومبایی حالا به حالت عادی ادامه دارد.

این حادثه، دو روز قبل از سفر براک اوباما، رییس جمهور ایالات متحده که قرار است در مومبایی نشست کند به عمل آمده است. هند اولین توقف سفر 10 روزه آقای اوباما به آسیا می باشد. او در جلسه تاجران هندی وامریکایی و اشتراک بیشتر از 200 تن ازمدیران اجرایوی امریکایی سخنرانی خواهد کرد.

XS
SM
MD
LG