لینک های دسترسی

Breaking News

توقیف وزیر سابق امور زنان در هند به جرم تجاوز جنسی


در انتخابات محلی دهلی، سال گذشته حزب عام آدمی پیروز شد
در انتخابات محلی دهلی، سال گذشته حزب عام آدمی پیروز شد

سندیپ کمار وزیر پیشین امور زنان و رفاه کودکان در دهلی پایتخت هند، به اتهام تجاوز جنسی بر یک زن، توقیف گردید.

چند روز پیش ویدیوی جنجال برانگیزی از سندیپ کمار نشر شده بود که در آن او با دو زن، در حال معاشقه دیده میشد که به دنبال پخش این ویدیو، او از وظیفه اش سبکدوش گردید. اکنون یکی از زن هایی که در آن ویدیو دیده شده، آقای کمار را متهم ساخته که گویا او را مورد تجاوز جنسی قرار داده است.

ویکرم جیت سنگهـ یک مقام ارشد پولیس دهلی به آژانس فرانس پرس گفت که وزیر پیشین امور زنان و رفاه کودکان پایتخت هند، به روز شنبه توقیف گردید و تحقیقات در بارۀ اتهام وارده بر او، آغاز یافته است.

زنی که بر او را متهم ساخته، متأهل بوده و در شکایت نامه اش گفته است که سندیپ کمار سال گذشته در اقامتگاه خود، در نوشابۀ او مواد نشه آور انداخته و سپس او را مورد تجاوز قرار داده بود.

بر اساس ادعای این زن، آقای کمار وعده داده بود که به او در دوایر حکومتی وظیفه و نیز کارت امداد دولتی خواهد داد.

پولیس سعی میکند زن دوم را که در ویدیوی منتشره دیده شده، شناسایی کند و از او نیز تحقیق نماید.

ویدیوی معاشقۀ وزیر امور زنان و رفاه کودکان دهلی، چهارشنبه گذشته به یک تلویزیون خبری محلی ارسال یافته بود و متعاقب نشر آن، وزیر اعلی دهلی فوراً سندیپ کمار را از سمت اش سبکدوش ساخت.

سندیپ کمار، که خود متأهل و صاحب یک فرزند است، اتهامات وارده بر خود را رد کرده است و میگوید که ویدیوی نشر شده، دستکاری شده و یک دسیسۀ سیاسی برای بدنامی او است.

حکومت محلی دهلی، در اختیار حزب عام آدمی بوده و از وقتی که سال گذشته این حزب در سطح دهلی به قدرت رسید، تا کنون سیزده قانونگذار عضو این حزب، به اتهام جرایم مختلف، منجمله تجاوز جنسی، سعی قتل، و فساد اداری متهم شده اند. حزب عام آدمی، با شعار ضد فساد، محبوبیت یافته بود.

XS
SM
MD
LG