لینک های دسترسی

Breaking News

بهزاد: ریاست جمهوری بصورت غیرقانونی پول دریافت می کند


احمد بهزاد، نمایندۀ مردم در ولسی جرگه افغانستان می گوید بخشی از پول های پرداخت شده توسط دولتها و سازمان های خارجی به ریاست جمهوری افغانستان، برای جلب و جذب افراد به مصرف رسیده و در فرصت هایی خاصی ، کار آیی خود را نشان داده و جلو بازپرسی افراد را می گیرد.

یک روز پس از آنکه روزنامۀ نیویارک تایمز از قول مشاورین برحال و پیشین آقای کرزی، از سرازیر شدن ملیون ها دالر از سوی ادارۀ استخبارات ایالات متحده به دفتر ریاست جمهوری افغانستان خبر داد، رییس جمهور کرزی با نشر اعلامیه یی ضمن تایید این خبر گفته است که " در طول ده سال گذشته مقدار کوچکی از کمک های ایالات متحده برای اهداف عملیاتی، مساعدت به مجروحین و مریضان و برای پرداخت کرایۀ خانه استفاده شده است" . آقای کرزی در این اعلامیه افزوده است که "این کمک ها خیلی مفید بوده و ما از آن تشکر می کنیم."

آقای بهزاد به این باور است در کشور های توسعه یافته یی که حاکمیت قانون در آنجا وجود داشته و مسالۀ شفافیت و حسابدهی از مقام ها، یسیار اهمیت دارد ، اگر چنین مواردی رخ دهد ؛ منجر به سقوط دولت ها گردیده و بدون دخالت پارلمان ، سبب استعفای اشخاصی می گردد که در چنین اقداماتی دخیل بوده اند.

مصاحبه با آقای بهزاد را در اینجا بشنوید.


  • 16x9 Image

    حفیظ آصفی - واشنگتن

    حفیظ آصفی پس از فراغت از دیپارتمنت ژورنالیزم فاکولته ادبیات پوهنتون کابل در سال ۱۳۵۸تا کنون در رسانه های مختلف ملی و بین المللی به صفت نویسنده، ژورنالیست و منتقد هنری کار کرده است. آصفی از سال ۲۰۰۹ تا کنون در رادیو و تلویزیون آشنا صدای امریکا سرگرم کار است. 

XS
SM
MD
LG