لینک های دسترسی

Breaking News

واحدی: امریکاییها نسبت به اوضاع در افغانستان اعتماد دارند


فایق واحدی مسوول مطبوعاتی سفارت افغانستان در ایالات متحدۀ امریکا
فایق واحدی مسوول مطبوعاتی سفارت افغانستان در ایالات متحدۀ امریکا

با آنکه افغانستان سال دشواری را پشت سر گذاشت، مسوول مطبوعاتی سفارت افغانستان در واشنگتن دی سی می گوید درخواست ویزۀ افغانستان در این سفارت افزایش یافته است که این امر به گفتۀ وی نشانۀ اعتماد امریکاییها به افغانستان است.

سفارت افغانستان در واشنگتن دی سی گفته است که قنسولگری های این کشور در ایالات متحده در سال ۲۰۱۵ به بیش از ۲۰ هزار شهروند امریکایی و کشورهای امریکای لاتین ویزۀ سفر به افغانستان را صادر کرده است.

فایق واحدی مسوول مطبوعاتی سفارت افغانستان در ایالات متحدۀ امریکا می گوید که بیشتر متقاضیان ویزه کسانی بودند که برای انجام وظایف رسمی به افغانستان سفر می کردند، اما به گفتۀ وی در این میان گردشگران امریکایی نیز شامل اند.

آقای واحدی در صحبت با صدای امریکا گفت که ایجاد سهولت در طی مراحل درخواستهای ویزه و نیز ایجاد سهولتها و چارچوب ها و ضمانت های درست حقوقی در داخل افغانستان مایۀ دلگرمی و جذب علاقمندی شهروندان و سرمایه گذاران امریکایی برای سفر به افغانستان شده است.

please wait

No media source currently available

0:00 0:08:14 0:00
لینک دانلود

  • 16x9 Image

    نجیب‌الله احمدیار

    نجیب‌الله احمدیار کار با رسانه‌ها را در سال ۲۰۰۱ میلادی آغاز کرد و از سال ۲۰۰۹ به اینسو در صدای امریکا به صفت ویراستار، نویسنده و مجری برنامه‌های رادیویی، تلویزیونی و دیجیتلی کار می‌کند. 

XS
SM
MD
LG