لینک های دسترسی

Breaking News

ورزشکاران امریکایی در المپیک؛ تشویق بانوی اول


بانوی اول ایالات متحده، حین دیدارش با ورزشکاران امریکایی در لندن در آستانۀ آغاز بازیهای المپیک، گفت که آنها "الهامی برای امریکاییان اند."

میشل اوباما گفت: "این بازیها، هر چند سال یکبار، برای میلیون ها نفر در سراسر جهان، غرور، هیجان و حیرت می آفریند، و این نکته باید برای همۀ تان بسیار ارزش داشته باشد که بخشی از منبع این امیدواری ها برای بسیاری از مردم باشید."

همسر براک اوباما این سخنان را در یک ضیافت صبحانه به ورزشکاران ابراز داشت و سپس با هر یک از آنان، مصافحه کرده و آنها را مورد نوازش قرار داد.

قرار است میشل اوباما شام امروز به وقت لندن، در مراسم افتتاحیۀ بازی های المپیک اشتراک ورزد، اما قبل از آن با تعدادی از شاگردان مکاتب دیدار خواهد داشت و ضمناً در یک ضیافت به میزبانی ملکۀ بریتانیا نیز شرکت خواهد کرد.

از سوی دیگر، مت رامنی نامزد احتمالی حزب جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری امسال ایالات متحده ، نیز برای اشتراک در مراسم افتتاحیۀ بازی ها، در لندن میباشد.

وی امروز کوشش کرد تا تبصره های دیروزی اش را در بارۀ تدابیر امنیتی بازی های المپیک، اصلاح سازد. وی که قبلاً راجع به این تدابیر، به شکلی اظهار نگرانی کرده بود، پس از دیدارش با رهبران بریتانیا گفت که توقع دارد این بازی ها به بهترین وجه برگزار شود.
XS
SM
MD
LG