لینک های دسترسی

Breaking News

آیا جنگ با ایران، آخرین گزینۀ ترمپ است؟


حسین خرم، یکی از مشاوران شرق میانه در مبارزات انتخاباتی دونالد ترمپ، رئیس جمهور منتخب امریکا است.
حسین خرم، یکی از مشاوران شرق میانه در مبارزات انتخاباتی دونالد ترمپ، رئیس جمهور منتخب امریکا است.

لغو توافق هسته ای با ایران و مبارزه جدی بر ضد گروه دولت اسلامی یا داعش از جمله موضوعات عمدۀ بود که دونالد ترمپ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده، در جریان مبارزات انتخاباتی اش بر آن، تاکید می کرد.

یک عضو حزب جمهوری خواهان ایالات متحده امریکا می گوید که آقای ترمپ خواهان از بین بردن توافق هسته ای ایران نیست، اما تاکید می کند که توافق هسته ای با ایران نواقصی دارد که باید مورد تعدیل قرار بگیرد.

خالد مفتون مصاحبه ای با حسین خرم، یکی از مشاوران شرق میانه کمپاین انتخاباتی آقای ترمپ، انجام داده و ابتدا از وی پرسیده است که آیا آقای ترمپ آنچه در جریان مبارزات انتخاباتی خود در مورد توافق هسته ای ایران بیان کرده بود، عمل خواهد کرد یا خیر؟

please wait

No media source currently available

0:00 0:04:48 0:00

  • 16x9 Image

    خالد مفتون - واشنگتن

    خالد مفتون، به عنوان تهیه کننده گزارش های تحلیلی و گوینده خبر، کارش را از ابتدای سال ۲۰۱۴ در رادیو صدای امریکا در واشنگتن آغاز کرد. خالد پیشتر از این، حدود ۱۰ سال در رسانه های بین المللی مختلف به شمول خبرگزاری آلمان درکابل و رادیو آزادی در پراگ کار کرده بود. خالد مفتون سند لیسانس حقوق و علوم سیاسی را از دانشگاه کابل دریافت کرده و سند ماستری را در رشته مدیریت عامه از انستیتوت مطالعات بین المللی مونتری کالیفرینای امریکا کسب کرده است.

XS
SM
MD
LG