لینک های دسترسی

Breaking News

امنیت ملی: قاضی و شاروال طالبان درقد تخار بازداشت شدند


ولسوالی درقد یکی از ولسوالی‌های ولایت تخار درکنار رود آمو می‌باشد که باشنده‌گان با کشتی‌های کوچک به این ولسوالی رفت وآمد می‌کنند
ولسوالی درقد یکی از ولسوالی‌های ولایت تخار درکنار رود آمو می‌باشد که باشنده‌گان با کشتی‌های کوچک به این ولسوالی رفت وآمد می‌کنند

ریاست امنیت ملی امروز با نشر خبرنامه‌ای اعلام کرد که قاضی و شاروال نام‌نهاد گروه طالبان با 12 تن از افراد شان در ولسوالی درقد تخار بازداشت شدند.

امنیت ملی از این افراد به نام مولوی نجیب‌الرحمن قاضی نام‌نهاد گروه طالبان و ملا شکرالله فرزند مولوی شمس‌الدین شاروال نا‌م‌نهاد طالبان یادآوری کرده است.

بربنیاد خبرنامه امنیت ملی، این افراد در مربوطات ولسوالی درقد ولایت تخار به فعالیت‌های هراس‌افگنی، تخریبی، آزار و اذیت مردم و جمع آوری عشر از نزد باشنده‌گان این منطقه مصروف بودند.

در خبرنامه آمده است که از نزد این افراد اسلحه سبک، مهمات و تجهیزات نظامی نیز به دست آمده است.

طالبان ولسوالی درقد ولایت تخار را در ماه میزان سال روان خورشیدی در نتیجۀ حملۀ تهاجمی به دست آوردند و در 20 ماه جدی دوباره نیروهای امنیتی کنترول این ولسوالی به دست گرفتند.

پیش از این نیز گزارش‌هایی به نشر رسیده بود که طالبان از مردم این ولسوالی عشر و زکات جمع‌آوری می‌کنند.

گروه طالبان در مورد بازداشت قاضی و شاروال نام‌نهاد این گروه تبصره نه کرده اند.

ولسوالی درقد یکی از ولسوالی‌های دور افتاده ولایت تخار درکنار رود آمو می‌باشد که باشنده‌گان محل و مسئولین دولتی با کشتی‌های کوچک از مرکز ولایت به این ولسوالی رفت وآمد می‌کنند.

XS
SM
MD
LG