لینک های دسترسی

Breaking News

اوباما: داعش را از بین می بریم


رئیس جمهور اوبا گفت داعش شکست خواهد خورد
رئیس جمهور اوبا گفت داعش شکست خواهد خورد

رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا در خطابهء به ملت گفت که برای جنگ با داعش کشوری را اشغال نخواهد کرد.

باراک اوباما، رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا می گوید که کشورش با ۶۵ دولت دیگر بر ضد گروه دولت اسلامی یا داعش می جنگد و این گروه را از شکست خواهد داد.

خطابهء آقای اوباما که شب یکشنبه به صورت زنده از قصر سفیر نشر شد، بر تعهد امریکا بر مبارزه بر ضد داعش متمرکز بود.

رئیس جمهوری ایالات متحده امریکا گفت که برای جنگ با داعش کشوری را اشغال نخواهد کرد و روی همین اصل نظامیان امریکایی را به عراق و سوریه نخواهد فرستاد.

اوباما اما گفت ”ارتش ما طراحان دهشت افگنان را در تمام کشورهای جهان هدف قرار خواهد داد“.

آقای اوباما سخنرانی اشرا با اشاره به رویداد اخیر در ایالت کالیفرنیا آغاز کرد که در آن ۱۴ تن در تیراندازی دو مهاجم مسلمان هلاک گردید.

به گفته باراک اوباما اداره تحقیقات فدرال امریکا هنوز تحقیقات در باره عوامل این رویداد را تکمیل نکرده است اما گفت که مهاجمان در جهل دهشت افگنی به کشتن مردم دست زدند.

جنگی با اسلام نیست

رئیس جمهوری امریکا گفت با آن که داعش مذبوحانه تلاش می ورزد که وانمود سازد امریکا با اسلام در جنگ است، در حقیقت امریکا با اسلام هیچ جنگی ندارد.

او گفت که اکثریت مطلق مسلمانان مخالف ایدیولوژی خشونتبار داعش است. آقای اوباما همچنان گفت که بیشترین قربانیان دهشت افگنی القاعده و داعش، مسلمانان اند.

رئیس جمهوری امریکا اما گفت که رهبران و فعالین مسلمان باید بر ضد ایدیولوژی داعش برخیزند. او گفت که داعش با سوء استفاده از تکنالوجی اذهان عامه را ملوث می سازد و جلو اینکار باید گرفته شود.

باراک اوباما همچنان از امریکایی ها خواست که با همدلی، اتحاد و احترام به تفاوت های همدیگر دهشت افگنی و خشونت را طرد کنند.

XS
SM
MD
LG