لینک های دسترسی

Breaking News

رئیس جمهوری امریکا صفحۀ فیسبوک گشود


در نخستین پیام آقای اوباما بر تغییر اقلیم تاکید کرده است.
در نخستین پیام آقای اوباما بر تغییر اقلیم تاکید کرده است.

باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده با صفحۀ فیسبوک مسما به رئیس جمهور اوباما حوالی چاشت دو شنبه وارد این شبکۀ اجتماعی شد.

باراک اوباما رئیس جمهور ایالات متحده در نخستین پیام این صفحه ویدیویی را شریک ساخته و در آن شخصاً گفته است که از این طریق درمورد مسایل مهمی که ایالات متحدۀ امریکا با آن روبرو است وارد یک بحث واقعی خواهد شد.

رئیس جمهور اوباما گفته است که از اینجا مستقیماً مردم می توانند مفکوره ها و گفته های خود را با وی در میان بگذارند. در نخستین پیام فیسبوک خود، آقای اوباما نوشته است که در این صفحه می توان برخی مسایل سرگرم کننده را نیز سراغ کرد.

این صفحه را در حدود یک ساعت کم و بیش ۵۰ هزار نفر پسندید؛ درست مانند صفحۀ تویتر آقای اوباما. پس از آنکه آقای اوباما درست یک سال پیش با حساب POTUS@ به تویتر پیوست، در کمتر از پنج ساعت بیش از یک میلیون نفر آن را دنبال کرد و اندکی بعد این حساب درج کتاب ریکارد های جهان شد.

عکسهای آقای اوباما از کودکی، ازدواج، تحلیف به صفت سناتور و تحلیف به صفت رئیس جمهور ایالات متحده با تاریخ تصادف آن رویدادها در پایان نخستین پست این صفحه درج شده است.

در پست آغازین آقای اوباما به تغییر اقلیم اشاره و گفته شده است که پیشرفتهای چشمگیری در این زمینه در ایالات متحده به میان آمده و ابراز امیدواری شده است تا توافق بیشتری برای فایق آمدن بر این چالش در نشست رو در راه پاریس صورت گیرد.

XS
SM
MD
LG